العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 04-12-2010, 08:37 AM
مرام وائل مرام وائل غير متواجد حالياً

مرام وائل is on a distinguished road
افتراضي سؤال عن مرور مدينة نصر؟

السلام عليكم....... كنت عايزه أسأل علن مرور مدينة نصر اللي في التجمع هل فيه عربيات عندهم امتحن عليها عشان انا ما عنديش عربيه وهي عربيات المرور ولا لناس؟
واذا كان فيه حد امتحن يحكيلي عن الامتحان وشكرا
قديم 04-12-2010, 10:05 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: سؤال عن مرور مدينة نصر؟

حضرتك ممكن تاجري عربية تمتحني عليها لان نادر جدا لما المرور بيوفر عربيات تمتحني عليها وممكن تشوفي حد من قرايبك يديكي عربيته تمتحني بيها وممكن تلاقي حد هناك معاه عربية بالصدفه وبياجرها بس ده بردك مش مؤكد انك تلاقيه ده اولا

ثانيا الامتحان ياما بيكون علي حرف اس S وده اصعب وربنا يستر وميكونش الطريقة ديه من نصيبك

والتاني بيكون مربع ضلعه مفقود بيقولك تدخلي تركني العربية جوه المربع وتطلعي بظهرك

انتي تريحي دماغك وتشوفي مين المهندس اللي هيمتحنك وتديله 50 جنيه قبل ما تمتحني وهتلاقي نفسك ناجحه مقدما
قديم 04-12-2010, 10:52 AM
aymanay32 aymanay32 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: 0119449863 موبايل رقم

aymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of light

انا لاانصح بدفع ال50 جنية و انصحك بان تتعلمى كويس و تدخلى الامتحان سواقة محترفة و تنجحى بمجهودك مش بفلوسك

قديم 04-12-2010, 01:27 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

فعلاً الافضل هوا التدريب قبل الامتحان انا يوم الخميس روحت مع اخويا مرور مدينة نصر الي في التجمع وطلع الرخصة و من غير اي فلوس وبصراحة الناس هناك محترمة جداً.
وبالتوفيق ان شاء الله.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 08-12-2010, 08:45 AM
مرام وائل مرام وائل غير متواجد حالياً

مرام وائل is on a distinguished road

شكرا جزيلا لكم جميعا ادعولي ربنا يسهلها وشكرا مره تانيه