العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 23-02-2011, 03:17 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور عربيتى عايز رايكو

محمد شكرا على اهتمامك بسؤالى عربيه جميله ربنا يباركلك فيها على فكره 1100 الى فى التوقيع دى عربيتى القديمه عشرت 6سنين بعتها وندمت عليها من عشقى لها انا الان معى 125فيات

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 23-02-2011, 04:10 AM
الصورة الرمزية محمد عبد الفتاح الكومى
محمد عبد الفتاح الكومى محمد عبد الفتاح الكومى غير متواجد حالياً
من انا؟: إستايلى قديم ( بيقولوا عنى كده )
التخصص العملى: ليسانس فى الاداب قسم مكتبات ومعلومات
هواياتي: السيارات والعزف على الاورج والتنس

محمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to behold

إزيك يا باشا اخبارك إيه يا رب تكون بخير
عايز أقول لحضرتك برده إن ال (125) كانت معانا حوالى 9 سنين بس كانت مع والدى مش معايا وكانت إيطالى على ما أذكر مش بولندى والله الأوتوموبيل ده محترم بجد مفيش زيه دلوقتى

قديم 26-09-2012, 02:04 AM
الصورة الرمزية azooz
azooz azooz غير متواجد حالياً

azooz is a splendid one to beholdazooz is a splendid one to beholdazooz is a splendid one to beholdazooz is a splendid one to beholdazooz is a splendid one to beholdazooz is a splendid one to beholdazooz is a splendid one to behold

الله يطرح لك فيها البركة
ويعطيك خيرها ويكفيك شرها
قول امييين
قديم 26-09-2012, 02:18 AM
الصورة الرمزية محمد عبد الفتاح الكومى
محمد عبد الفتاح الكومى محمد عبد الفتاح الكومى غير متواجد حالياً
من انا؟: إستايلى قديم ( بيقولوا عنى كده )
التخصص العملى: ليسانس فى الاداب قسم مكتبات ومعلومات
هواياتي: السيارات والعزف على الاورج والتنس

محمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to behold

اميين يا باشا جزاك الله كل خير

قديم 13-11-2012, 12:01 PM
maged7487 maged7487 غير متواجد حالياً

maged7487 is on a distinguished road

انا معايا العربية دة نفس الوديل بتاعك .. كانت بتاعت والدى ولسة مكتوبة بأسمى من كام يوم ... انا بحب العربية دة جدا جدا جدا لأنها وسعة من جوة وبتجمع بسرعة على الموديل الاديم بتعها دة وكمان سبتة فى الارض جدا جدا .. وانا للأسف عملت بيها حدسة قبل كدة ربنا يحفظ الجميع يا رب ... دخلت فى عربية كانت مركونة .. انا ما شفتها وكان نصيبى يحصل كدة المهم ان العربية التنية دة كانت النترا 98 .. انا عاوز اقولك ان العربية دة اتبهدلت من اودام وصرفت عليها 3600 جنية تصليح ... مع العلم ان كل الى حصل عندى فانوس اتكسر وعوجة فى الرفرف ... فا الى عاوز اقولو ان البودى بتها قوى جدا وتقيل بجد يحميك جواها وسبتة على الارض جدا انا عن نفسى بعشقها ... بس كانت موجهانى مشكلة لما كنت بركبها زمان قبل ما تبقى بأسمى انها ما ليها قطع غيار وكنت بطر اوفقلها قطع غيار ... وهى دلوقتى بأسمى وانا مش عارف اصلحها واصرف عليها ولا اسبها بما انها ما ليها قطع غيار ... اخر شئ كنت عاوز اغيرو فيها وما عرفت الفوانيس الاربعة ورمان بلى للعجل .... ودخت عليهم ما لقيت اى قطع غيار ليهم ... وكان نفسى اعليها من الارض لأنها وطية جدا جدا اكيييد انت عارف ودة بالنسبة لمطباط مصر مش لذيذ .... انا دلوقتى مش عارف اصلحها ولا اسبها مش عارف انت اية رأيك