العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 21-05-2009, 12:40 AM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقيم مرور السلام ( خاص لمصر موتورز )

عن تجربة مرور الأميرية ممتاز

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 21-05-2009, 03:43 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

انا ربنا يتوب عليا انا تبع وحدة مرو الاميرية اسوا وحدة مرور فى مصر انا عشان اطلع رخصة قيادة سقط 3 مرات عشان سبب تافة اوى انى كنت لابس نظارة شمس وبصراحة مرور السلام من اسواء الوحدات المرورية
قديم 21-05-2009, 03:45 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

انا بلعن تاليوم الى اروح احتك بالوحدة مرور الاميرية دة اسواء وحدة
قديم 21-05-2009, 07:25 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الحمد لله علي مرور المحله
منظم جدا و مافيش حد بياخد منك فلوس
حتي شركات التامين كانت قفلت الاكشاك بتاعها في المرور
المرور ضغط عليهم و فتحوا الاكشاك تاني ممكن تخلص كل الاجراءات في يوم واحد
بس المشكله في شهاده المخالفات تروح تجيبها من مجمع المحاكم و البيه وكيل النيابه مش بيجي قبل 10 الصبح
بس لو مش عليك مخالفات بيتاخدها من غير ولا مليم برضه.
الاظرف من كده و اللي باسطني مكتوب في اللوحات الارشاديه
ان لو صاحب السياره معوق او كبير في السن يتفضل لمكتب رئيس قسم المرور
و هو يقوم باللازم بدون اي واسطه تسهيل علي المواطنين
رغم ان المرور بيخدم حوالي 20 الف عربيه ملاكي و 25 الف عربيه اجره و عدد غير
محدود من الدرجات البخاريه!!
و الاحلي من كده ان عمرك ما تلاقي عربيه فيها غلطه او الدوسيه بتاعها مضروب
يعني لما تلاقي عربيه ملاكي غربيه و من مرور المحله تعرف ان العربيه دي
ورقها سليم ايا كانت .

حـازم خـضـر

قديم 21-05-2009, 08:40 PM
رضاابرهيم رضاابرهيم غير متواجد حالياً

رضاابرهيم is on a distinguished road

فعلا فعلا فعلا اسؤ مرور فى العالم انا شوفت موظف ضرب مواطن با الدباسه اللى قدامو والمواطن اتعور والزجاج اكسر دفعو المواطن تمن الزجاج ليطلعوه المباحث وبعدين فى المرور ده يجيبو روميل مايعملش حاجه يجيبو هشام ميعملش حاجه وانشاء انا دخلت موقع وزاره الداخليه وبكتب شكوى لسيد وزير الداحليه وبرجو من الاخوه الاعضاء ومن حلال الموقع الجميل وبعد اذن المشرفين نتكاتف بكتابه الشكاوى لمكتب اللسيد الوزير والسيد مدير امن القاهره ونناشدهم با زياره مفاجه لمرور السلام ويشفو المهانه والمعامله السيئه للمواطن هو احنا نقصينptmnlo123per144

التعديل الأخير تم بواسطة رضاابرهيم ; 21-05-2009 الساعة 08:54 PM