العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 13-07-2010, 03:37 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة النترا مخبوطة و مطحونة...ممكن مشورة ضروري

انا رايى انك تصلحها فى الحرفيين صنايعيه جامدين وهايخلصوك بسرعه ورايى انك تركبها ان شاء الله بعد كده ولا تبيع ولا حاجه وعلى فكره كل اللى انت عاوزه هاتلاقيه فى الحرفيين بعنى مكان واحد واللى هاتشتريه من نفس المكان ومعلش لو بعيد عنك لازم تتعب بس تعمل شغل صح
ربنا معاك
قديم 13-07-2010, 04:55 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

هو انت اساسا منين؟؟

حـازم خـضـر

قديم 14-07-2010, 06:03 AM
الصورة الرمزية dr_youssifomar
dr_youssifomar dr_youssifomar غير متواجد حالياً

dr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura about

الى الاخ الفاضل الاستاذ نسيم
بداية حمدللة على سلامتك وسلامتك اهم بكتير من العربية
لو حضرتك اشتريت عربية وبعد كدة اكتشفت انها كانت عاملة حادث وعرفت ان اللى باعهالك خدعك هتعمل اية وتتصرف ازاى
اللى ما ترضهوش لنفسك ياريت ما ترضهوش لغيرك
وشكرا

(وَاتَّقُوا يَوْماً تُرْجَعُونَ فِيهِ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ تُوَفَّى كُلُّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ وَهُمْ لا يُظْلَمُونَ)
قديم 16-07-2010, 08:49 AM
الصورة الرمزية dr_3eshoo
dr_3eshoo dr_3eshoo غير متواجد حالياً

dr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond repute

رايي تبيع العربيه حوادث و تشتري عربيه جديده انضف و احسن لو العربيه هاتجيبلك 30 الف بيعها و كمل و اشتري واحده جديده احسن و انضف و الفلوس دي فداك يا عم و ربنا يخلف عليك ان شاء الله بالخير و يسترك و ماتشفش وحش تاني يا رب
و فداك كل العربيات الالنترا الي عند عمك غبور يا باشا

ازا اردت الحكمه فالزم الصمت
و ازا اردت الرزق فالزم الاستغفار
ازا اردت المهابه فالزم قايم الليل
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
دكتور احمد العشماوي
قديم 17-07-2010, 02:48 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

اسف حضرتك مفيش حاجه بتتفك و ترجع زي ما هيا ابدا لا لو من قبل الشركه المصنعه حتي التوكيل صنيعي محترف عمره ما هيبقا زي المصنع
طبعا العزل هيقل و بعد كام سنه هتلاحظ عيوب في البواب و الصاج دا لو معموله عند حد نظيف
و طبعا العربيه سعرها هيتخسف بيه الارض بمعني الكلمه و اي حد هييجي يشتريها طبعا هيعرف انها مقلوبه
و عن الحاجه المستورده فطبعا هي افضل من العادي الا في حلات قليله بتكون بيظه
بس مش عارف ازاي هيجيب لك حاجه مستورده دا العربيه 2011 اصلا يعني اكيد منزلشي ليها مصمار لسه!! لازم تتاكد من الموضوع ده عشان ميطلعشي نصاب و يصلح الحاجه عنده و يقول دا انا اشتريت!
حضرتك عندك حلين
لاما تحصلها و ترضي بنصيبك و العربيه تفضل معاك تاخد كل خرها و تظبطها عربيه تعيش معاك
لاما تبعها كدا و ربنا يعوض عليك و تكمل علي تمنها و تجيب عربيه تنيا جديده تريحك و تمسك فلوسك منها تاني و انت بتبعها
ولله لو انت كنت لسه في السعوديه كانت تتعمل هناك و كانت هتبقا ارخص من التوكيل هنا طبعا و هتتعمل شغل عالي طبعا لانهم هيجيبو لك كل حاجه اصليه جديده بسعر رخيص
في النهايه الاعمار بيدي الله و كل شئ اسمه و نصيب لكن انا القي عليك اللوم انك اكيد سمعت و شفت ان الانترا ديما بتتقلب و مفهاش ثبات يبقا حضرتك رايح تجبها من السعوديه و تسافر بيها لمصر عشان تملكها في مصر اظن ان ده قرار غير صائب و كانت المفروض تدور الاول علي الامان ابل الشكل و عربيه2011 و فكر في الحادثه ايا كانت لو كانت لو كنت راكب فكترا مثلا كانت حصلت من الاصل!
علي العموم عسى تكرهو شئ فهو خيرا لكم و ربنا يعوض عليك

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ