العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 02-07-2009, 01:44 PM
الصورة الرمزية eygptphoto
eygptphoto eygptphoto غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله الفقير الذليل له ( غفر الله لنا و لكم )
التخصص العملى: مدير تصوير
هواياتي: القراءة - التصوير - السفر

eygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رينو 9 ولا أوبتيما ؟؟؟؟؟

الرينو 9 جر امامى كبالن - بتستهلك فى وسط البلد 180 : 200 ك فى الصفيحة و فى الطريق السريح طبعا اكتر و انا شاريها تقريبا من 3 شهور و عاملة معايا 5500 كم و الحمدلله مع ان حالتها مش جامدة اوى
فمابالك باللى حالتها جامدة
قديم 03-07-2009, 12:11 PM
mamduhd mamduhd غير متواجد حالياً

mamduhd is on a distinguished road

و الله أنا مش عارف أشكرك إزاي معلش تقلت عليك لكن بعد كلامك قررت أجيبها إن شاء الله
لكن ياريت بس تطمني علي موضوع قطع الغيار
قديم 03-07-2009, 01:00 PM
الصورة الرمزية eygptphoto
eygptphoto eygptphoto غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله الفقير الذليل له ( غفر الله لنا و لكم )
التخصص العملى: مدير تصوير
هواياتي: القراءة - التصوير - السفر

eygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond repute

قطع الغيار متوفرة بس اغلى مثلا من الفيات لو كزنت هتقارن بيها و اللى مش هتلاقيه جديد هتلاقيه استراد بس اهم حاجة تجيب عربية كويسه اقصد اصلها كويس و مش متهانه
قديم 11-08-2009, 04:36 AM
sami_elzoyi sami_elzoyi غير متواجد حالياً

sami_elzoyi is on a distinguished road

خليك مع الاوبتيما بصراحة حاجة مش معقولة انا معاية اوبتيما 2008 انصحك بيها فخامة وتبات وقلة صرف البنزين وانطلاقة سريعة
قديم 11-08-2009, 06:21 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الرينو 9 فرنساوي
الرينو اوبتيما تركي .

حـازم خـضـر