العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 13-11-2009, 01:15 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

صح يادكتور والله معاك حق الربوت المصرى بتاعنا لازم يفطر ويشرب الشاى وسجاره فمش فاضى وشكرا ليك
قديم 13-11-2009, 08:51 PM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

شكرا ليكم يا اخواني
وعمتا كده او كده هاروح يوم الاتنين ونشوف ايه النهارده وبكل ادب لان نهايه النرفزه مش حلوه عليا حتي علشان الضغط
المهم
انا لو هايغيروا حاجه في العربيه مش هادفع مليم لان ده عيوب صناعه
ولا ده كمان مش من حقي

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
قديم 13-11-2009, 08:54 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/Mohammed مشاهدة المشاركة

شكرا ليكم يا اخواني
وعمتا كده او كده هاروح يوم الاتنين ونشوف ايه النهارده وبكل ادب لان نهايه النرفزه مش حلوه عليا حتي علشان الضغط
المهم
انا لو هايغيروا حاجه في العربيه مش هادفع مليم لان ده عيوب صناعه
ولا ده كمان مش من حقي
طبعا يا باشا لو التوكيل اتلاقي ان العيوب اللي في العربيه عيوب صناعه هو المتحمل تصليحها عشان حضرتك في الضمان و لو قالولك غير كده البس حزام ناسف و فجرهم هههههههههههه بهزر يا دكتور و الله و ان شاء الله كل حاجه هتتحل

قديم 13-11-2009, 09:15 PM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future

يارب امين يا بشمهندس
وبشكرك علي زوقك العالي في المكالمه امبارح
وانا والله يا جماعه نرفزتي مش علشان حاجه
اولا الحمدلله سواقتي هاديه
وبشكر استاذ خالد علي رده
وفعلا انا الي مضايقني ان عربيه تكون جديده ويحصل فيها كده
عارف انه عيب تصنيع
بس تكون جديده ويحصل كده ده الي مضايقني
وربنا الستار مهما كانت المخاطر
والف شكر ليكم وبنوفيكم بالجديد قريب

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
قديم 13-11-2009, 09:24 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/Mohammed مشاهدة المشاركة

يارب امين يا بشمهندس
وبشكرك علي زوقك العالي في المكالمه امبارح
وانا والله يا جماعه نرفزتي مش علشان حاجه
اولا الحمدلله سواقتي هاديه
وبشكر استاذ خالد علي رده
وفعلا انا الي مضايقني ان عربيه تكون جديده ويحصل فيها كده
عارف انه عيب تصنيع
بس تكون جديده ويحصل كده ده الي مضايقني
وربنا الستار مهما كانت المخاطر
والف شكر ليكم وبنوفيكم بالجديد قريب
الله يخليك يا دكتور
انا كنت بحاول اهدي من روعك هههههههه اصلك كنت متنرفز خالص و انا عارف انها حاجه تحرق الدم اما لو كنا بنشتري مستعمل و صيني كان حصل ايه ؟؟؟؟؟؟