العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 10-08-2010, 01:58 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

والله فكره حلوه وانا كمان معاكم
خليها تصدى و موديلها يعدى

كريم على
قديم 10-08-2010, 02:08 AM
crypt76 crypt76 غير متواجد حالياً

crypt76 will become famous soon enough
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشكلة مش في الوكلاء ولا التجار (بغض النظر عن كونهم ولاد 250 في 544)
المشكلة الكبرى في مشيخة المنصر الي فارضة جمارك ليس لها اي مبرر او معنى غير "عايز تجيب عربية *********؟ معاك فلوس يعني؟ طيب تجبلنا معاك واحدة... آه هو كده، عاجبك ولا لا؟)

ليه ادفع زيادة 40% على عربية 1600 cc سوري يعني معفنة ولا تسوى بمقاييس العالم كله؟
طيب ليه ادفع 100% ولا 230% علشان اركب عربية نضيفة؟
على اساس اني ***** يعني ومش من حقي فلازم ادفع لاسيادي الاتاوة؟
طبعا الي هيقولي الجمارك دي الهدف منها حماية الصناعة الوطنية هرد عليه ***************
لان احنا (واقول احنا وانا اتمنى من كل قلبي مبقاش من "احنا" دي قريبا واكسر ورايا قلتين وانا خارج من المخروبة لأ وكمان اطلب لما اموت انهم يدفنوني براها علشان مش عايز يكون ليا اي علاقة بيها) معندناش لا صناعة ولا هباب ولما بنصنع (بنجمع، بنلزق، بنلصم... أو سميها زي ما ربنا يجود عليك) بنطلع اسوأ منتجات قلبك *****.

وفي النهاية بنركب عربيا من ازبل ما يكون وبنتحاسب على كل كمالية فيها (اساسية في اي حتة تانية) حساب الضالين، لا وكمان بيجيبولنا ******* منتجات العالم ويبيعوهالنا هنا على انها عربيات يعني وبتعمل فروووووم!!! وهيا مليانة عيوب وبلاوي سودة، ولا كأنك دفعت فيها ضعفين ثمنها لو لقيت فيها حاجة غلط يتعاملوا معاك بقرف من باب "انت عايز تركب عربية وكمان تتأمر يابني؟"

ولا شاري عربية ولا هتنيل وهوجه كل امكانياتي للخروج من ******* دي
وادعو الله من كل قلبي مرجعهاش تاني، حيا أو ميتاً أو مبعوثاً محاسباً

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 10-08-2010 الساعة 05:22 AM سبب آخر: استاذ كريبت نرجو من سيادتكم عدم التعصب و استخدام الفاظ خارجه في الرد و قرائه قوانين المنتدي
قديم 10-08-2010, 02:08 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

فكرة حلوة بس تنفيذها صعب شوية

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 10-08-2010, 02:10 AM
fares515 fares515 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: PHARMACIST

fares515 will become famous soon enoughfares515 will become famous soon enough

فكره جميله جدا وانا عن نفسي موافق عليها وهبدأ من نفسي مع انى كنت ناوي اشتري عربيه بعد رمضان بس بجد الفكره ده عجبتني جدا وياريت الكل يسترجل وييجي على نفسه كام شهر لحد منشوف النتايج واضحه أدام عينينا ومستنيين رأي الساده أصحاب المنتدى هل هيدعموا الحمله ويشجعوها اعلاميا ونحاول نوصلها لكل بيت في مصر ولا ....؟
قديم 10-08-2010, 02:18 AM
الصورة الرمزية ahmed.bahlol
ahmed.bahlol ahmed.bahlol غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد محمد الطوخي بهلول
التخصص العملى: معيد الميكروبيولوجيا الزراعية بكلية الزراعة - جامعة بنها
هواياتي: الانترنت - كرة القدم - السيارات

ahmed.bahlol has a spectacular aura aboutahmed.bahlol has a spectacular aura about

موضوع جميل يا استاذ عبدالله لكن انت نسيت حاجة مهمة انك عايش في مصر مش في اوربا الموضوع ده محتاج واقفة بجد علشان يكمل وتظهر نتائجه وربنا معاك ومعانا وبالتوفيق

Dr Ahmed Bahloul