العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-06-2011, 12:12 PM
الصورة الرمزية dr.ahmed gohar
dr.ahmed gohar dr.ahmed gohar غير متواجد حالياً

dr.ahmed gohar is on a distinguished road
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

عاوز رينو ميجان 2007 او لانسر الشكل الجديد مستعمله يكونوا استعمال راقي ومش ماشيين كتير ومعايا مقدم 40 الف و عندي سجل تجاري مش من سكان القاهره0199998108
قديم 23-06-2011, 12:42 PM
بيكانتوأتوس بيكانتوأتوس غير متواجد حالياً

بيكانتوأتوس is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

المقدم يحدد على حسب موديل السيارة مش مركتها فى المستعمل
للاستفسار السريع
09009488
عاوز أقل مقدم ممكن يندفع لعربية لوجان مانويل مستعملة موديل 2009 بس تكون فول أوبشن... ومعلش أنا آسف، لو تكرمت حضرتك وحسبتلي القسط مع الفايدة على أساس الأقل مقدم اللي حضرتك حتحدده على 5 سنين....
يعني - معلش مرة تانية - أنا عاوز مثال كالآتي:
المقدم .... كذا
الفايدة .... كذا
القسط ..... كذا

وفي النهاية أحب أشكرك على ردك المستمر على أسئلتنا وربنا يصبرك وتتحملنا.. هههههههه
جزاك الله خيرًا
قديم 23-06-2011, 05:02 PM
سمسوماه سمسوماه غير متواجد حالياً

سمسوماه is just really niceسمسوماه is just really niceسمسوماه is just really niceسمسوماه is just really niceسمسوماه is just really nice

والله روح طيبه منك
وجزاك الله كل خير على مساعده
اعضاء المنتدى
وربنا يجعله فى ميزان حسناتك
قديم 23-06-2011, 05:58 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ahmed gohar مشاهدة المشاركة

عاوز رينو ميجان 2007 او لانسر الشكل الجديد مستعمله يكونوا استعمال راقي ومش ماشيين كتير ومعايا مقدم 40 الف و عندي سجل تجاري مش من سكان القاهره0199998108
التقسيط المستعمل لمقيمى القاهرة
للاستفسار السريع
09009488
قديم 23-06-2011, 06:00 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بيكانتوأتوس مشاهدة المشاركة

عاوز أقل مقدم ممكن يندفع لعربية لوجان مانويل مستعملة موديل 2009 بس تكون فول أوبشن... ومعلش أنا آسف، لو تكرمت حضرتك وحسبتلي القسط مع الفايدة على أساس الأقل مقدم اللي حضرتك حتحدده على 5 سنين....
يعني - معلش مرة تانية - أنا عاوز مثال كالآتي:
المقدم .... كذا
الفايدة .... كذا
القسط ..... كذا

وفي النهاية أحب أشكرك على ردك المستمر على أسئلتنا وربنا يصبرك وتتحملنا.. هههههههه
جزاك الله خيرًا
ممكن اعرف ضمنات حضرتك الاول بوضوح
كمان المستعمل لا يتم تقسيطة على 5 سنوات موديل 2009 يتم تقسيطة على 4 سنوات المقدم 35% من ثمن السيارة
للاستفسار السريع
09009488