العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 16-11-2013, 01:46 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي اوبترا 2008 استفسار ضرورى ارجو من الاعضاء المشاركة والرد

انا معايا اوبترا 2008 وانا باخد ملف خدتة على الضيق فالعتب اللى فى الباب اللى قدام اللى جنب الكرسى بتاع السواق اتكحت جامد ودخل لجوة .... انا دلوقتى عاوز اعرف لو حبيت ارد العتب تانى وارجعة زى الاول فى التوكيل هيتكلف كام تقريبيا ..... ولو فى مركز محترم كويس برضه تكلفتة هتكون كام ... ولكم جزيل الشكر .... واية افضل مركز ممكن اضبط فية العتب ؟

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 17-11-2013 الساعة 02:41 PM سبب آخر: توضيح العنوان
قديم 17-11-2013, 02:43 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اوبترا 2008 استفسار ضرورى ارجو من الاعضاء المشاركة والرد

ممكن تترد عادى ومن غير فك او تغيير او قص فى الصاج وبخصوص التكلفه بتتغير على حسب المكان طبعاً فى الموضوع ده هتلاقى عروض لمركز خدمتة ممتازة ومجربة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=85281

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 17-11-2013, 05:19 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي رد: اوبترا 2008 استفسار ضرورى ارجو من الاعضاء المشاركة والرد

شكرا جدا على ردك واهتمامك ... انا كنت عاوز بس تكلفة تقريبية عشان اعمل حسابى يعنى مثلا مش هتقل عن كذا ومش هتزيد عن كذا وهل التوكيل حراء حتى فى عمايل السمكرة