العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 01-01-2012, 06:36 PM
عايز عربية عايز عربية غير متواجد حالياً

عايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايز عربية اشغلها ابونية مدارس ومشاوير خاصة للعائلات ايه اقتراحتكم

بالنسبة لموضوع السوزوكي منا فكرت فيها بس خايف عشان مش قوية يعني موتورها الف سي س او ساعات 900 سي سي صح؟ طيب بالفلوس اللس معاية هتجيب موديل كام وحالتها ايه؟؟
بالنسبة للجديد و التقسيط غير وارد حاليا بالمرة
بالنسبة لل بيجو ستيشن طيب ديه كام سي سي وسحبها ايه في البنزين؟؟ والحاجات ديه يعني؟؟؟
طيب يا برنس الليالي يا رمانةالميزان في بيجو من خمسة عشر الي عشرين الف؟؟؟ وحالتها وموديلها ايه يا عسل
رينو ايه يا باشا وياريت حالتها ومودلها ايه وصور ليها ان امكن؟

رديت علي الجميع بالترتيب معلش الاقتباش مظهرش ليه
قديم 01-01-2012, 06:42 PM
عايز عربية عايز عربية غير متواجد حالياً

عايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura about

وسع يا جدع ايه رايكم في العربية ديه انا معرفش عنها شئ ياريت حد يقولي نظامها ايه وبكام وموديلاتها وعيوبها ومميزاتها وكدة:THUMB_~ 112:

قديم 01-01-2012, 07:53 PM
amroadam amroadam غير متواجد حالياً

amroadam will become famous soon enoughamroadam will become famous soon enough

السوزوكى جميلة واقتصادية وعلى فكرة مش ضعيفة ديه شغالة تمام مع ناس اعرفهم وهتوفر معاك كتير انما الفولكس بلاش منه هو صحيح شغال فى الهرم كتير بس مشاكله رخمة وبعدين مش اى حد بيشتغل فيه لازم بتوع فلوكس وقطع غياره غالية وبردوا مش عند اى حد
وممكن تجيب الادا الاستيشن الشنطة كبيرة اوى ممكن تعمل كنبة تانيه ورا او تروح لنجار يعملك زى دكتين فى وش بعض زى العربيات البوكس كده وتشيل 4 اطفال كمان لان الاطفال حجمهم صغير وبعد لما توديهم وعرفت تنسق الوقت
شوف شركة مندوب تسليم زى شركات تميمة والحاجت ديه بتبئا عايزة ناس بعربيتهم يوصلو المنتج للعميل ومرتباتهم كوبسة بتعدى 1500 ده غير العمولات واهى نواية بتسند الزير وربنا يكرمك
وده واحد بيبيع عربية استيشن
http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=686349
وده واحد تانى وربنا يكرمك
http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=684976
قديم 01-01-2012, 09:03 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

حلك عندى يا باشا
فيات 124 ستيشان
حسبة 12 او 13 الف
تجبها وتعملها كراسي فى الشنطة ....تعمل كرسيين بالطول كل كرسي هياخد طفلين يبقى اربعة فى الشنطة واربعة على الكنبة واتنين ادام
المجموع عشرة
اما الفلوكس الميكروباص عربيات جميلة جداااااااااا وقطع غيارها كويسة ومتوفرة بس المشكلة ان الميكانيكية بتعتهتا فى شارع الهرم او حلوان وكمان قطع غيارها وسعرها من 20 الى 25 الف بدون سيرفيس
انا كان عندى زمان عربية راما مكروباص وكانو السواقين يتمنو يشتغلوا عليها من نضافتها يااااااة كانت ايام وانزل بقى احاسب السواقين واشخط فيهم والكلام اللى فهمة انت دة بقى والوردية دى تعبانة ومصطلحات غريبة
ربنا يكرمك يااااااااااااااااااااا رب
قديم 01-01-2012, 09:05 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

بس انا زعلان منك عشان انا شوفت الموضوع بالصدفة لية مل قلتليش علية مش احنا اصحاب؟؟؟؟