العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 02-03-2011, 01:58 PM
mido777 mido777 غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
هواياتي: football , cars

mido777 will become famous soon enough
افتراضي الدراسة عن بعد .... حد عنده معلومات عنها ؟؟؟

لسلام عليكم ورحمة الله ...... اخباركم ايه يا شباب
انا مخلص ماجستير ادارة اعمال وناوى ان شاء الله اسجل دكتوراه
بس الجامعات المصريه اسلوبها عقيم شوية فى الأجراءات والدراسة والجامعات الخاصة اسعارها مبالغ فيها جدا

كنت عايز اعرف لو فيه حد ليه تجربة مع الجامعات الخارجية فى الدراسة عن بعد من حيث اعتمادها من المجلس الأعلى للجامعات ومدة الدراسة واسلوبها
وهل هذه الشهادات لها قيمة فى سوق العمل....

مـحـمـد الطـويل - إسـكـنـدريـه
قديم 02-03-2011, 03:10 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مناظره شيقه بين الذكر والانثى

أعتقد إن الذكر يكسب لأن:
الجنيه ذكر والبريزة أنثى
الذهب ذكر والفضة أنثى
قديم 02-03-2011, 03:13 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مناظره شيقه بين الذكر والانثى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

من وجهة نظرى المتواضعه ان ربنا خلق الذكر والانثى مش علشان يتخانقوا ان يتبارزوا علشان يشوفوا مين اللى يفوز فى النهايه

ربنا خلق الذكر والانثى علشان يكملوا بعض ويسعدوا بعض ويعمروا الارض ويبنوها وينشروا دين الله ولكن لغياب الثقافه الدينيه اللى ربنا قالنا هو ليه خلقنا جه من هنا الصراع على البقاء والمريسه.. وحسبى الله ونعم الوكيل

خذ بالك من حاجة مهمة، أساس علاقة الرجل بالمرأة القوامة مش المريسة، بمعنى أن الله سبحانه جعل الرجل قائما بأعمال الأنثى، أي يحميها ويراعي شئونها، أي أنه مكلف ومسئول أمام الله عنها، والمسئولية تنفي الظلم والتحكم الباطل، فمن علم أنه سيسأل عما كلف به، راعى الله سبحانه فيه.
قديم 02-03-2011, 03:48 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طفل إسرائيلي تنطبق عليه صفات المسيح الدجال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

اولا : يا اخى ممكن تقول المسيح او المسيخ وسمعتها من اكثر من شيخ وليس هذا مجال لكى اتى بالادلة
ولكن ممكن ترجع لكتاب التذكرة للقرطبى وكتاب رحلة الى الدار الاخرة للشيخ محمود المصرى

ثانيا : الصورة لا تبدو شغل فوتوشوب

أنت فعلا صدقت الكلام اللى مكتوب؟؟؟طيب أعرف دى كلمة كافر لا يقرأها سوى المؤمنين وصورة الفوتوشوب تلك أستطيع صنع أحلى منها الفوتوشوب ليس له حدود

900){this.width=900}">

900){this.width=900}">

900){this.width=900}">

900){this.width=900}">

900){this.width=900}">

900){this.width=900}">

900){this.width=900}">

قديم 02-03-2011, 03:59 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياجماعه كورسير عبر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اولع في بلدي احسن ما اروح اولع في بلد تانيه وربنا يقدرني واولع فيك وانتا جي في العبارة ويسلام لو تكون العبارة السلام رقم 2 ونخلص منك من غير خساير

يااااااااااااااااااااه

انتا لسه عايش انا قولت انهم خدوك في الجيش علشان تسلكلهم المدافع وحلوه اوي خمسميه ديه هههههههههههههههههه اكيد قصدك سمسميه مش خمسميه ههههههههههه

روح نام يا سيد يا عضو وخلي بالك من اعضائك

نفسي تتحذف عضويتي وساعتها بس هقدر اطلع كل اللي جوايا من نحيتك من غير ما اكون خايف اني اخد انذار او طرد
ههههههههههههههههههههههه ده بعيد عن شنبك
و بعدين الحمد لله انا و عمرو و احمد موجودين و هنخلص عليك فى المنتدى ده:w6 w2005041122522161

كريم على

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة