العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 24-11-2010, 09:06 PM
ADEL AL SHAAIRY ADEL AL SHAAIRY غير متواجد حالياً

ADEL AL SHAAIRY is just really niceADEL AL SHAAIRY is just really niceADEL AL SHAAIRY is just really niceADEL AL SHAAIRY is just really nice
افتراضي رد: نصيحة لله الى اصحاب التيجو 1600

نصيحه بلاش تضيع فلوسك كانت مع صديقى واشتكا منها بعد سبع شهور كل شويه على التوكيل ومش عارفين العيب فين وفى الاخر بعها وخسر فيها نصيحه الدايو أحسن أوالشاهين والنيفا الحديثه أقوى على الاقل قطع الغيار متوفره

انا مع حضرتك فى الجزأ الاول - ومش معاك فى الدايو والشاهين والنيفا لان دى عربيات ماتت خلاص - لى صديق فى الارياف نصحته يجيب فيرنا ويعليها مع كاوتش اعرض - كل شوية بيقوللى انا بانصح الناس بيها علشان الثواب وعلشان عربية حمالة قسية - توكل على الله ولن تندم
قديم 24-11-2010, 09:55 PM
عمرو محمد زايد عمرو محمد زايد غير متواجد حالياً

عمرو محمد زايد has a spectacular aura aboutعمرو محمد زايد has a spectacular aura aboutعمرو محمد زايد has a spectacular aura about
للاهمية رد: نصيحة لله الى اصحاب التيجو 1600

انا مع حضرتك فى الجزأ الاول - ومش معاك فى الدايو والشاهين والنيفا لان دى عربيات ماتت خلاص - لى صديق فى الارياف نصحته يجيب فيرنا ويعليها مع كاوتش اعرض - كل شوية بيقوللى انا بانصح الناس بيها علشان الثواب وعلشان عربية حمالة قسية - توكل على الله ولن تندم[/QUOTE]
ممكن اسئل حضرتك يعنى ايه أعليها وغير الكاوتش بكد هل ده ممكن انا خايف اجبها عشان المطبات انصحنى لله بارك الله فيك
قديم 17-01-2011, 03:23 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

استخير ربنا ، واعقلها وتوكل..
قديم 22-01-2011, 01:03 AM
aryme aryme غير متواجد حالياً

aryme will become famous soon enough

مع احترامى لكل الاخوة الاعضاء ولموضوع الصينى انا اول مرة اجيب عربية بردو وحسبتها وتوكلت على الله وجيبت التيجو مع انى كنت خايف جدا والحمد لله العربية بقالها معايا 2 اشهر لحد دلوقتى مية مية مع انى عايف فى سينا وبدخل بيها الصحراء كانى راكب شيروكى وبعمل فى اليوم مش اقل من 300 كيلو وبصراحة مشوفتش منها حاجة وحشة لحد دلوقتى طبعا دى مدة قصيرة جدا ان الواحد يحكم على عربية لكن دا نقدر نقول الانطباع الاول عنها وربنا يوفقك لما فى الخير لك
قديم 25-01-2011, 05:47 PM
عمرو محمد زايد عمرو محمد زايد غير متواجد حالياً

عمرو محمد زايد has a spectacular aura aboutعمرو محمد زايد has a spectacular aura aboutعمرو محمد زايد has a spectacular aura about

الى صاحب اكبر عداد كليوات فى التيجو ما هى اخبار التيجو معاك وما هى المشاكل التى قابلتك بعد هذا العدد من الكليوات
التيجو هتجنني