العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 30-03-2011, 03:09 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: برجاء المساعدة وابداء الرأي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.elhasafy مشاهدة المشاركة

أنا كنت سألت فى المصرية من فترة و كان عندهم مانيوال بس و على فكرة الأوتوماتيك بيخلص بسرعة حتى عند التوكيل فياريت تلحق علشان اللون
و للأسف المعاملة فى المصرية رديئة و مابيقسطوش إلا مع سيتى بنك و ممكن أباظة موتورز تلاقى عنده
لو عايز تنجز يبقى عليك و على عز العرب و ما فيش فرق فى السعر بينه و بين بره علشان دلوقتى عندهم كمية أوتوماتيك بيبيعوا فيها و أشك إنهم ممكن يجيبوا كمية تانية قريب علشان ظروف البلد إحتمال تعديل الجمارك و الحاجات دى
يعنى لو أوراقك جاهزة ممكن الموضوع كله يخلص فى إسبوعين
سيتي بنك وقفت قروض السيارات او الاوتو لون من سنة و نصف تقريبا
راجع معلوماتك
قديم 30-03-2011, 03:24 PM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

ربنا يوفقك لما فيه الخير
قديم 31-03-2011, 03:36 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

سيتي بنك وقفت قروض السيارات او الاوتو لون من سنة و نصف تقريبا
راجع معلوماتك
أنا سألت من شهر 11 اللى فات و بصراحة اللى فاكره إنه سيتى بنك
ممكن أكون نسيت إسم البنك ... المشكلة إنهم مابيتعاملوش إلا مع البنك اللى أنا ناسى إسمه

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 13-04-2011, 01:02 PM
الصورة الرمزية MEGAREKAB
MEGAREKAB MEGAREKAB غير متواجد حالياً

MEGAREKAB is just really niceMEGAREKAB is just really niceMEGAREKAB is just really niceMEGAREKAB is just really niceMEGAREKAB is just really nice

لو لسه ما إتصرفتش ولسه الفكرة معاك إتصل بيا وأنا تحت أمرك

محمد عبد المجيد من اسكندريه ساجاوى بقالى خمس شهور بس واللى ربنا يقدرنا عليه مش هنبخل عليك ابدا

0116007025

مع خالص الدعاء من الفؤاد بدوام النعمه والفضل من الله تعالى.
وأن يهديكم لما فيه خير لكم ولسيارتكم
وأن يحفظكم ويحفظ ما وهبكم من كل شر وسوء ومن كل نفس أثمه ومن كل عين حاسدة.
وأن يكتب لكم حسنه فى كل خطوة تخطوها بسيارتكم ويحط بها من ذنوبكم.
وقدر الله لكم وكتب عليكم فعل الخير وراحة البال والغنى عن السؤال.

محمد عبد المجيد
المشتريات الخارجية
شركة الاسكندرية للإضافات البترولية ( اكبــــا)

0116007025