العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 03-10-2012, 09:24 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: التاكس الشاهين اتقلب في الترعه

قدر الله وماشاء فعل
وقدر اخف من قدر
مش عارف حاسس ليه ان اللى رفع العربيه شلفطها على الاخر

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 04-10-2012, 02:20 AM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يعوض عليك خير

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت
قديم 04-10-2012, 12:32 PM
حواش حواش غير متواجد حالياً

حواش will become famous soon enoughحواش will become famous soon enough

الحمد لله رب العالميين واشكركم يا اغلي اصدقاءواعضاء ومشرفين انتو هونتو عليا كثير هي فعلا المشكله كانت في تطليع العربيه من الترعه علشان كان ارتفاع الترعه من الطريق 4 متر تقريبا والونش كان خايف علشان الجنب التاني من الطريق فيه حاجه شبهه البحر كده بيسموه مشروع ميه اما من ناحيه المكنه لسه مجربتهاش بس الواضح الزيت زي مهو ومش ناقص ومفهوش ميه هو كده الا مطمني شويه وربنا يستر انا مش ناقص الان باقي علي السمكره قشره السقف وربنا مايوري حد الا انا شفتو ويكفيكم جميعا شر المستخبي والبلاوي اللهم ااامين ارجو من الاخوه طريقه رفع فديو للسياره علشان تشوفوها او رفع صوره
قديم 04-10-2012, 12:58 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

ربنا يعوض عليك وترجع أحسن من الأول أن شاء الله .

قديم 04-10-2012, 01:59 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

قدر الله وماشاء فعل
وباذن الله خير