العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-07-2011, 07:24 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسماء المكرمين في احتفاليه مصر موتورز العام الرابع

فين اسمي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:c ry2W9:

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 18-07-2011, 07:25 PM
corsair
Guest

هو انا يا ربي طول عمري الاخير كدا انا عارف انك قصداها يا مرمر علي العموم ليكي يوم

ولسه فاكره النهارده انتي كنتي نايمه من يوم الحفلة ولا ايه ده الناس نسيت الحفلة كانت ليه ههههههههههه
قديم 18-07-2011, 07:38 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

تم تكريم هذا العام 41 عضو
ويارب العام القادم يكون 100 عضو ودائما فى زيادة لان الكل احب مصر متورز
ومعلش على التاخير بس الشباب مجهدة من يوم الحفل
قديم 18-07-2011, 07:52 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

ايمن باشا انت بتتكلم بجد انا ايو العملاق ده احمد بدر اكبر منى اساسا وانت ليه بتتكلم انك مش عارفنى ياباشا

مبسوط ياعم كورسير حطلع على سمعة انى بشيت مع ابنى انا بنتى عنده سنتين بس والله
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
لا والله ما اقصدش حاجه وحشة ههههههههههههههههه انا بس كنت بخمن عشان تتابع الاسماء احمد بدر وبدر بسيونى منطقى برضه تسلسل النسب ولا سيما ان فاتنى الفرصة فى العرف على اشخاصكم الكريمة
وبعدين كمان انا عندى حق هههههههههه الحلاقة الزيرو بتخلى الواحد اكبر من سنه شوية والصورة الرمزية بتبقى صغيرة جوى ومش بتبين الملامح حتى
عل العموم رد حضرتك.... ضحكنى..شكرا هههههههههههههههههه
تسلم على الرد ياب باشا

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 18-07-2011, 08:06 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

QUOTE]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

ده كان عامل خرم تحت علبة الجاتوه ونازل سحب علي ودنه ههههههههههه

يا كورسير سيب الناس فى حالها بقى انت ايه ؟؟؟؟؟!!!!!! والله مالاقيلك وصف

انتا بتنكر انك ابوه ياااااااااااااااااااااااا ااه علي ده زمن

احمد بدر انتا مش ابني حسن يوسف هو اللي ابني
هشوفلك وصف برضه يناسب الردود دى كلها
[QUOTE=بدر بسيونى;478490]ودى صورة الاسطورة احمد بدر وسومو ودراع احمد بدر المصاب[
QUOTE]
الف سلامة عليك يا استاذ احمد بدر والله زعلت لما شوفت صورتك وانت مصاب الف لا بأس عليك اهو انت كده فى الصورة دى بقيت توأم استاذ بدر مش ابنه ههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RAYAN مشاهدة المشاركة

كل سنة ومصر موتورز بخير واعضاءه بخير ويارب كتر افراحنا يارب كتر افراحنا وعلى اد نيتنا اديييييييييينا
انا من الناس اللى حضرت وزعلت اولا لانى معرفش حد من السادة الاعضاء اللى بجد ناس زى العسل وناس بجد يشرفنى انى ابقى واحد منهم ثانيا انى كان عندى شغل ومقدرتش انى احضر البوفيه
وطبعا فرحت جدا لما شوفت اعضاء مصر موتورز وسبحان الله عرفت كورسير اول ما شوفته مناكف فالمنتدى وفالاحتفال .
وانا المرة دى قعدت لوحدى بس المقابلة الجاية اكيد هاجى بدرى عشان اتعرف على اعضاء المنتدى الكرام .
احتفال اكثر من رائع ويارب دايما فى تقدم مستمر وعقبال السنة المليون .
بالمناسبة انا هتلاقونى فى تالت صف قاعد لوحدى فالصف كله عشان خفت امدد واضايق حد
اللحن لسه فى ودانى يا ريان فكرتنى بمواقف جميله والله وبعدين يا سيدى ماتزعلش ان شاء الله فى المقابله الجايه (بإذن الله فى رمضان) نتقابل ماحنا برضه جداد زى بعض وحاسس بيك وانت قاعد لوحدك واحييك جدا على مشاركتك فى الاحتفال على الرغم من وجودك وحيد واهلا بيك فى المنتدى وبين اسرتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

كان يوم جميل جدا و أجمل حاجة فيه كانت اﻷعضاء و الضيوف بصراحة ناس قمة فى كل حاجة و الواحد يفتخر بمعرفتهم

أنا بعتذر للجميع إنى جيت متأخر و مقدرتش أقعد مع الناس بشكل كافى كان نفسى يبقى فيه وقت أطول علشان أتعرف على الناس كلها و بعتذر كمان لكل عضو زى ريان كده كان قاعد لواحده ﻹن الوقت ما سمحليش أنى أرحب بيه و أتعرف عليه

إن شاء الله فى المرات الجاية نقدر نقعد مع بعض وقت أطول

و كل سنة و إنتم طيبين

ان شاء الله يا استاذ حازم فى مقابلة رمضان يكون فى وقت اطول عشان نتعرف على حضرتك عن قرب وخصوصا الاعضاء الجداد اللى زى حالاتى والاستاذ ريان اللى ممكن مايكونوش اجتماعيين قوى ومش بيختلطوا بسهولة بالناس لكن انا حاسس انى اعرف الناس فى المنتدى من تلاتييييييييييييييييييييي يييين سنه هههههههههههههههه
وربنا يقدرك على عطائك للمنتدى وخدمة اعضائة وبالتوفيق ان شاء الله

صلى على رسول الله
---------------------