العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 23-11-2010, 02:17 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احذروا ردار ليلى جديد نوفى على طريق مصر اسكندرية الصحراوى

مشكور يا أخ ماجد بك ... أكيد ضباط المرور أعضاء فى مصر موتورز زى أغلب الشعب المصرى وحينقلوا مكانة لتحويلة تانية !

ربنا يستر وأنا مسافر اسكندرية يوم الخميس 2/12 بالليل (عندى قريبى مقدم فى قيادة مرور الطريق الصحراوى حسألة ومش حقول لكم )!!

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 23-11-2010, 05:30 PM
الصورة الرمزية Maged_Samy
Maged_Samy Maged_Samy غير متواجد حالياً
من انا؟: محاسب
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

Maged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanay32 مشاهدة المشاركة

السرعة 60 ليه مش الطريق دة 100
و لا المكان دة فيه تحويلة
طيب و قابلك كمين فى السكة خد الفلوس و لا دى بتروح على الملف فى المرور
المكان ده تحويله مؤقته بس اتجاه واحد
مفيش كمين ده بيصور ويبعت على الملف
قديم 23-11-2010, 05:33 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

مشكور يا أخ ماجد بك ... أكيد ضباط المرور أعضاء فى مصر موتورز زى أغلب الشعب المصرى وحينقلوا مكانة لتحويلة تانية !

ربنا يستر وأنا مسافر اسكندرية يوم الخميس 2/12 بالليل (عندى قريبى مقدم فى قيادة مرور الطريق الصحراوى حسألة ومش حقول لكم )!!
وان حمنعك من دخول الاسكندرية الا لما تقولى على مكانة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 23-11-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية Maged_Samy
Maged_Samy Maged_Samy غير متواجد حالياً
من انا؟: محاسب
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

Maged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

يا سيدى انا بقالى 20 سنه بسوق وعمرى ما اتصورت ردار لانى عارف تقريباً كل خباياهم بس المرة دى كانت مفاجأه لانه لسه جديد وكمان على سرعة 60 اللى الناس مبتشيش بيها داخل البلد وعلى العموم هما بيخافوا اوى يقعدوا فى الضلمه يعنى الردار الليلى لازم يكون فى حته منورة جنب كافيتريا او مكان منور فيه ناس وده سهل يكتشف من غير ما نتعب سيادتك وتقولنا على مكانه كفايه انت تعرف ومتتصورش وشكراً لمشاركتك .
قديم 23-11-2010, 05:40 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

وان حمنعك من دخول الاسكندرية الا لما تقولى على مكانة
بلاش أنا يا أحمد بك علشان أنا معايا الجنسية من سنة 1968 مش من سنة 1978 ... على العموم هم بيغروا أول بأول. لما تيجى مسافر كلمنى أسألهولك وأعرفلك أماكن الرادار لأنى مأدرش أتأخر على أى واحد اسكندرانى حتى لو كان حديث الجنسية.

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة