العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 22-01-2012, 05:48 PM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
انذار حد عايز انبوبه بوتاجاز !!

قديم 22-01-2012, 06:20 PM
mando_car mando_car غير متواجد حالياً

mando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud of
افتراضي رد: حد عايز انبوبه بوتاجاز !!

الحرية والعدالة انا ضد تفكير مكتب الارشاد الخاص بيهم . لكن مع كل افعالهم وانتخبتهم !
والحركة دية كويسة جدا وفعلا لو نزلت منطقة شعبية زي الوراق ألي انا منها هتلاقيهم عاملين شغل حلو اوي في موضوع الأنبيب
بس برضو وبكل صراحة فيها فساد يعني فيها الي يعرفو يتبدي والي يدفع اكتر شوية بيمشي حالو نفس المشكلة ..
انا ودتلهم امبوبة قالو ب 7 جنية . اديتهم 10 علي اساس هيديني ال 3 راح ابتسملي ابتسامة صفرة كدا وقالي تعالة بكرا هاة بكرا ونفضت ومشيت
المرة التانية اكتشفت انها ب 4 جنية ! وادتهملو هما ال 4 خدتها بعد 12 يوم ههههههههه
فالفساد عندنا مش فساد انظمة لكن فساد بيجري في الدم بتاع الشعب .
قديم 22-01-2012, 08:08 PM
الصورة الرمزية Dr. Mostafa El Nazer
Dr. Mostafa El Nazer Dr. Mostafa El Nazer غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يصف نفسه غير المغرور .....
التخصص العملى: باحث في الفلك و الأقمار الصناعية
هواياتي: القراءة في جميع المجالات، كتابة القصص القصيرة، قراءة الشعر، جميع أنواع الرياضة البدنية

Dr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to all

معاك حق يا أخي ..... ربنا يهدينا كلنا

مصطـفـى النـــاظـر
"مصري و أفتخر"
قديم 22-01-2012, 08:18 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

صدقت أخى الفاضل

ولكن لاننكر جميعا

أن على الراعى مهام كبيره فى تنمية وعى الولاء والإنتماء وتوعية الرعيه

وأول من سيحاسب يوم القيامه هو الراعى

كما أشار الهادى البشير

حينما قال

كلكم راع ومسئول عن رعيته ....إلى آخر الحديث الشريف

صدق رسول الله

-------------------

ويحضرنى أيضا قول الشاعر

إذا كان رب البيت بالدف ضاربا .....فشيمة أهله الرقص

وللأسف الشديد

أصبح الرقاصين كثيرا جدا

ونحن فى حاجه لوقت كبير للتخلص من مهنة الرقص

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 24-01-2012, 01:35 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_car مشاهدة المشاركة

الحرية والعدالة انا ضد تفكير مكتب الارشاد الخاص بيهم . لكن مع كل افعالهم وانتخبتهم !
والحركة دية كويسة جدا وفعلا لو نزلت منطقة شعبية زي الوراق ألي انا منها هتلاقيهم عاملين شغل حلو اوي في موضوع الأنبيب
بس برضو وبكل صراحة فيها فساد يعني فيها الي يعرفو يتبدي والي يدفع اكتر شوية بيمشي حالو نفس المشكلة ..
انا ودتلهم امبوبة قالو ب 7 جنية . اديتهم 10 علي اساس هيديني ال 3 راح ابتسملي ابتسامة صفرة كدا وقالي تعالة بكرا هاة بكرا ونفضت ومشيت
المرة التانية اكتشفت انها ب 4 جنية ! وادتهملو هما ال 4 خدتها بعد 12 يوم ههههههههه
دى تجاره فى ضروريات الناس !! حسبنا الله و نعم الوكيل