العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 27-09-2012, 03:53 PM
الصورة الرمزية samihanwar
samihanwar samihanwar غير متواجد حالياً

samihanwar will become famous soon enoughsamihanwar will become famous soon enough
للاهمية عاوز أرجع الكرسى براحتى وأسوق العربيه من غير ما أبص على أجناب العربيه ولا بوزها؟؟؟

عاوز أرجع الكرسى براحتى وأسوق العربيه من غير ما أبص على أجناب العربيه ولا بوزها؟؟؟
انتو عارفين العربيات الحديثه انك مهمت تقدم فى الكرسى مش هتشوف العربيه من بره
قديم 27-09-2012, 09:17 PM
الصورة الرمزية خالد الجوكر
خالد الجوكر خالد الجوكر غير متواجد حالياً

خالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عاوز أرجع الكرسى براحتى وأسوق العربيه من غير ما أبص على أجناب العربيه ولا بوزها؟؟؟

انتا لو خدت ع العربيه وخدت على مقاستها مش هتحتاج تبص على جوانبها الا ف المناطق الضيقه او وانت بتحضن
انا برجع الكرسى وافرد الضهر وامشى ولا اى حاجه ولما يقابلنى مثلاً مكان ضيق وجى مقابل ممكن اطلع ابص ع الجنب بس وانزل تانى

قديم 04-10-2012, 03:50 PM
الصورة الرمزية fadymedhat
fadymedhat fadymedhat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء..
هواياتي: خبرة فى مجال السيارات

fadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز أرجع الكرسى براحتى وأسوق العربيه من غير ما أبص على أجناب العربيه ولا بوزها؟؟؟

انت لما بترجع الكرسى..بتشوف جنب العربية من المرايات..اما الكبوت انت مقدر ابعاده.....

كن مطمئنا جدا جدا و لا تفكر فى الأمر كثيرا بل دع الأمر لمن بيده الأمر
السرعة فى القلب و القلب ميت..هدفى بدون تفكير و سباق بدون قلب..
قديم 04-10-2012, 04:00 PM
peter magdy peter magdy غير متواجد حالياً

peter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to all

على فكرة انا كنت هعمل موضوع زى اللى حضرتك عاملة دة برضو
انا رحت مكتب تعليم سواقة و اتعلمت على 128 و طلعت الرخصة
و اشتريت عربية BYD F3 جديدة و اتنين اصدقاء بيبدلو مع بعض كل يوم واحد يطلع معايا بالعربية اتعلم امشى بيها
دلوقتى بمشى بيها حلو و بقيت اتحكم فى الطارة و اخد ملفات و كلة تمام -- الا الابعاد دى
جيبالى عقدة مش فاهمها و انا ماشى يمين يقولى هتخبط الناس و يعدلى الطارة شمال شوية
و ابعد بعيد يقولى انت ماشى فى نص الطريق خش يمين سنة علشان عربية تمشى شمالك انت مش لوحدك فى الشارع
و بردو الكبوت واطى جدا و مهما عليت راسى لحد السقف بيبتدى يبان
هل فى تمرين اعرف الابعاد بية او اى حاجة لانى كل بيوم بمشى فى وسط البلد و الزحمة كويس لكن بحس زى ما انا فى الابعاد مابستفدش بجبد فيها
ارجوكم دلونى انا و صاحب الموضوع
شكرا
قديم 04-10-2012, 05:09 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

الأبعاد لا تحتاج معادلة رياضيات لأنها لا تفهم إنما هى مسألة وقت و ممارسة و يوم بعد يوم هتقعد على الكنبة ورا مش بس ترجع الكرسى