العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 15-05-2012, 09:03 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabry100000 مشاهدة المشاركة

يا ريت يا استاذ سيف تبقوا تعرفو الناس إن موضوع القسط المباشر ( لسكان القاهرة بس مش للمحافظات كمان ) و إن القسط عندكو حاجة عادية جداً مش طفرة و لا إنجاز بل بالعكس انا شايف انه أصعب من برة يعنى مش مستاهل الضجة اللى انتو عاملنها دى و لا دول ناس معرفة عالعموم فرصة سعيدة يا استاذ سيف
الناس كلها عرفة والحمد لله واى حد بيقراء شوية فى الموضوع بيفهمة انة للقاهرة من المشاركات
موضوع اننا زى الباقين واضح ان حضرتك حد سال فى التليفون ولم يريد ان يستفهم الموضوع كلة وكنت تبحث عن شى معين ويريت تفكرنى بنفسك
انما الفرق بينا وبين اى حد تانى اقولة لحضرتك لو بنك ولا لو شركة بتقسط مباشر
احنا الشركة الوحيدة التى لا تكشف قوائم سلبية (اسكوربنك مركزى) على العميل
احنا الشركة الوحيدة ال بتقسط التامين
احنا الشركة الوحيدة التى لا يهمها ان كان العميل واخد قرض تانى ولا لا
طبعا دة بعض الامور ولو محتاج تعرف بالتفصيل اقول كمان واقول كمان عن المزايا الاخرة اشكر ليك سؤالك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 17-05-2012, 04:08 PM
محمد هدهود محمد هدهود غير متواجد حالياً

محمد هدهود is on a distinguished road
للاهمية رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

الشراءسياره
قديم 26-05-2012, 05:28 AM
kottoz2008 kottoz2008 غير متواجد حالياً

kottoz2008 will become famous soon enough

استاذ سيف انا عايز اشترى بروتون برسونا وادفع 60000 الف واقسط الباقى على 60 ممكن اعرف ايه المطلوب والتفاصيل بعد اذنك ..
ملحوظة \ برسونا الكاملة اوتوماتيك 2012
قديم 26-05-2012, 06:36 AM
mahmoud adel fouad mahmoud adel fouad غير متواجد حالياً

mahmoud adel fouad is on a distinguished road

استاذ سيف...
انا بشتغل فى كول سنتر ومفردات مرتبى ب 2200 جنيه فى الشهر بس انا دخلى اكتر من كده بالبونس والحوافز . انا هستلم قرض 20000 جنيه فى خلال كام يوم واقدر ادفع لحد 800 جنيه قسط ، انا مستعد ادفع المبلغ كامل مقدم ، انا عايز اجيب بولو او سيات ابيزا 2000 بس انا بصراحه نفسى فى بريليانس FRV 2009 ، انا لقيت البريليانس ما بين 44 و 53 الف
ممكن مساعدة حضرتك ، وهل ممكن المعرض يساعدنى فى الموضوع ده؟
شكرا مقدما
قديم 27-05-2012, 07:41 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kottoz2008 مشاهدة المشاركة

استاذ سيف انا عايز اشترى بروتون برسونا وادفع 60000 الف واقسط الباقى على 60 ممكن اعرف ايه المطلوب والتفاصيل بعد اذنك ..
ملحوظة \ برسونا الكاملة اوتوماتيك 2012
حضرتك ممكن تكلمنى ونرتب الامرو
للاستفسار السريع
09009488