العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 31-03-2012, 04:07 AM
M u h a n n a D M u h a n n a D غير متواجد حالياً

M u h a n n a D is on a distinguished road
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

مفيش شى اسمة نوبيرا زيرا موديل 2008
لو عايز لانسر موديل 2004 مفيش مشكلة بس اعرف ضمنات حضرتك اية ومقيم فى القاهرة ولا لا
كمان التقسيط للموديل دة هيكون على 3 سنوات
للاستفسار السريع
09009488
يا استاذ سيف انا من القاهرة ، عين شمس انعام ، يعنى بالقرب من مكتب حضرتك اللى فى طومانباى ، بالنسبة للضامن فأنا حاليا طالب وعندى شقة بأجرها ب700 وفيه معاش شهرى للوالدة ب900 معرفش ان كان ده كافى او لا ؟ ، وفيه وصل نور وكهرباء ، علما بأنى مستعد ادفع من 20 الف الى 35 الف مقدم فى العربية بس انا ممكن اغير العربية لو هيبقى القسط على ثلاث سنوات بس ، يعنى يمكن لانسر 2006 او 2007 هيا سعرها فى حدود ال70 الف بس يكون القسط معقول ولاطول فترة ممكنة ، او نوبيرا 2004 هيا سعرها فى حدود 45 الف يعنى لو دفعت 30 الف اقدر اقسط الباقى فى سنتين او ثلاثة لو دى اطول فترة للموديلات دى !
بأنتظار رد حضرتك
قديم 01-04-2012, 05:49 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasahassan مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا هاقولك ظروفى وانت تقولى انا ممكن اركب ايه
بص ياسيدى
انا معايا مقدم 20000 وعايز اركب اى حاجه سيدان تكون بحاله الزيرو علشان انا تعبت من الميكانيكيه و قرفهم
يعنى عايز اركب حاجه تريحنى مش فارق معايا النوع بس اهم حاجه انى استريح
انا معايا وصل كهرباء باسمى وشغال فى شركه قطاع خاص
ممكن ادفع قسط لحد 800 جنيه ممكن 3 سنين
مستنى ردك ان شاء الله
جزاك الله خير
ممكن تركب جديد لان المستعمل دائما فهو مستعمل وانت مش عايز تروح لميكانيكى
للاستفسار السريع
09009488
قديم 01-04-2012, 05:50 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M u h a n n a D مشاهدة المشاركة

يا استاذ سيف انا من القاهرة ، عين شمس انعام ، يعنى بالقرب من مكتب حضرتك اللى فى طومانباى ، بالنسبة للضامن فأنا حاليا طالب وعندى شقة بأجرها ب700 وفيه معاش شهرى للوالدة ب900 معرفش ان كان ده كافى او لا ؟ ، وفيه وصل نور وكهرباء ، علما بأنى مستعد ادفع من 20 الف الى 35 الف مقدم فى العربية بس انا ممكن اغير العربية لو هيبقى القسط على ثلاث سنوات بس ، يعنى يمكن لانسر 2006 او 2007 هيا سعرها فى حدود ال70 الف بس يكون القسط معقول ولاطول فترة ممكنة ، او نوبيرا 2004 هيا سعرها فى حدود 45 الف يعنى لو دفعت 30 الف اقدر اقسط الباقى فى سنتين او ثلاثة لو دى اطول فترة للموديلات دى !
بأنتظار رد حضرتك
لا يجوز التقسيط لطلبة
سن الوالد قد اية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 12-04-2012, 04:18 AM
رامة محمد 30 رامة محمد 30 غير متواجد حالياً

رامة محمد 30 is on a distinguished road

السلام عليكم
لو سمحت انا معايا 18000 وعايز اى عربية زيرو بس وبشتغل اعمال حرة ومعنديش ضمانات هل فيه اى حاجة تناسبنى
قديم 12-04-2012, 04:37 PM
waaaael waaaael غير متواجد حالياً

waaaael is on a distinguished road

انا عاوز ماتركس مستعملة اتوماتيك وممكن اتفع مقدم 30000 مقدم وعاوز اقسط على 60 شهر ممكن