العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 30-08-2012, 11:44 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

استفسار من اتش
دلوقتي مستر استرا شوقتلو مشاركه في قسم 127 عن الكوندنسر الخارجي الاسود اللي انت شوفته راكب عندي يا اتش
بيقول ان الكوندنسر الداخلي للإسبراتير باظ ومش عارف تركبه او مستعجل تجيب الكوندنسر الخارجي ده وتربطه علي شاسيه العربيه جنب الموبينه وتربطه سلكه بين طرفه الموجب وبين الطرف الوجب للموبينه وهتلاقي العربيه تمام
فكنت عاوز اسأل هو كده ينفع استغني عن الكوندنسر الداخلي للاسبراتير ودي صوره للكوندنسر شبه اللي راكب عندي

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...b40dezIA1pBQ4g

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 30-08-2012, 05:05 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

بسم الله ماشاء الله ربنا يحفظهالك من كل شر ويحميهالك
انا حاسس بيك وبوجع المصاريف

وابعت سلامي وتقديري ل ادماير - اتش - احمد صادق - مصطفي عاطف واقولهم لازم نتقابل قريب
:vct ry:
:286 ::14 0109~347:
قديم 30-08-2012, 05:16 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

كده ينفع استغني عن الكوندنسر الداخلي للاسبراتير

قديم 30-08-2012, 10:13 PM
shoman011 shoman011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تاجر اخشاب

shoman011 will become famous soon enough

مساء الفل على الاعضاء الكرام وتحية خاصة لكل من (هشام - القاضى - ايمن - مصطفى - cars admire) ولباقى الاعضاء
انا كنت عايز اسئل على حاجة انا فكرت انى اسافر بالعربية الصعيد لحد سوهاج يعنى مشوار حوالى 800 كيلو انا دايما بسافر بيها القاهرة - اسكندرية وبتمشى معايا زى الفل من غير ما اريح على الطريق
فكنت عايز استفسر على حاجه من اهل الخبره انا كنت عايز اعرف ايه المفروض يكون جاهز فى العربية علشان تمشى معايا 800 كيلو علشان انا خايف اسافر بيها ليحصل معايا موقف على الطريق ومعرفش اتصرف وهل المشوار ده تستحملة العربية على طول ولا لازم اريح فى الطريق
ياريت تقولولى علشان انا طالعة فى دماغى اوى فكرة السفر بيها مشوار طويل زى كده
قديم 31-08-2012, 07:29 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

انا كتبت لك رد مفصل عن موضوع السفر ده
لكن مش عارف اه اللى حصل ملقيتش المشاركة دلوقتى
مع انى متأكد انى كاتبها بالليل

المهم تاخد اتنين استبن فى العربية وجركن بنزين
فلتر بنزين واتنين كيلو زيت
وجركن 20 لتر بنزين احتياطى
انت بتستعمل زيت اه ؟

الكلمات الدليلية
132, fiat