العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > جمارك السيارات

جمارك السيارات استفسارات وموضوعات خاصة بجمارك السيارات وادخال السيارات المستورده لمصر

قديم 24-02-2013, 12:35 AM
ابو نورهان ابو نورهان غير متواجد حالياً

ابو نورهان will become famous soon enoughابو نورهان will become famous soon enough
افتراضي رد: انا جالي جواب المعاقين النهاردة .. وعايز أسال اعمل ايه يا ريت تفيدونا

بسم الله الرحمن الرحيم
الي الاخوة الاعزاء
انا أؤيد كل الكلام المكتوب لان فعلا بدون تجني او افتراء و ربنا شاهد عليم بذلك انهم فعلا بدون ذمة و لا ضمير لان الجشع و الطمع عمي بصيرتهم و ملئ قلوبهم
المهم الواحد منهم ذي النطع او الخنزير و يحلف الف مرة كدب في كدب علشان يكسب فلوس سحت و مش عارف اللي بيشتري بالطريقة بتاعت المعوقين جايب الفلوس دي اذاي سواء المعوق نفسه او واحد غيره
اما عن تجربتي مع حرامية كريستال دول عالمة واطية و دي شوية بكتير عليهم باعوا لي سكودا اسيشن 2000 باعلي سعر 48000 الف جنيه و الله جت من هناك علي الحرفيين عايزة موتور
بدون تفاصيل بقي
خصرت مبلغ يشتري عربية
المهم
اي واحد يروح يشتري يعمل حسابه انه رايح لحرامي و واطي فا مش يصدق و لا كلمة و يكون عينيه قوية و يطلب حقه لابه بيدفع فلوس مش بيشحت من ابوهم و لا ابو اللي جابهم
يا اخي دا العالم الوطية بعد ما تدفع بيحسسك انك شغال عند امه او في العزبة بتاعت ابوه و
يا اخي من غير ما احلف لو روحت اشتري تاني مش عارف هاقول لك هاعمل ايه بس من الاخر
معظمهم كلاب عبدة القرس
معذرة لكل الشرفاء و لا اوجه لاي تاجر شريف حرف واحد اساءة و عذرا لكل من يشعر انني سافل في الاسلوب و لكن التجرية مريرة و اللي اتلسع من الشربة لازم ينفخ في كريستال و اللي جابوه