العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 25-03-2012, 10:55 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أرجوا الإفادة معى 30000 واريد نصيحة اى سيارة تصلح للتقسيط ويكون قسطها الشهرى 700 او 800 جنيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mansy25 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
معى 30000 واريد نصيحة اى سيارة تصلح للتقسيط ويكون قسطها الشهرى 700 او 800 جنيه
وشكرا
اى عربية يكون سعرها حوالى 60 الف جنية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 25-03-2012, 11:02 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد شراء لانسر 2009 او 2010 بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة habeeba مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو سمحتم انا عاوزه اشتري لانسر 2009 او 2010 وتكون بحاله الزيرو وهدفع 50 الف واقسط الباقي
انا مقيمه في بنها .. ومش موظفه لكن عندي عقار.. وبفضل اني اتعامل مع بنك فيصل الاسلامي
ممكن حد يفيدني اكتر بتفاصيل التقسيط وكمان اشتري العربيه منين من مكان موثوق فيه ؟؟
تقسيط المستعمل لمقيمى القاهرة فقط
للاستفسار السريع
09009488
قديم 26-03-2012, 12:45 PM
habeeba habeeba غير متواجد حالياً

habeeba is on a distinguished road

طيب انا عاوزاها لانسر زيرو ٢٠١١ شارك اوتوماتيك
١٥٠٠ سي سي
كم سعرها لو هدفع ٥٠ ٪ مقدم ولقسط هيقى كم
وشكرا
قديم 26-03-2012, 05:47 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة habeeba مشاهدة المشاركة

طيب انا عاوزاها لانسر زيرو ٢٠١١ شارك اوتوماتيك
١٥٠٠ سي سي
كم سعرها لو هدفع ٥٠ ٪ مقدم ولقسط هيقى كم
وشكرا
مفيش مشكلة ممكن اعرف بس بطاقة حضرتك مكتوب فيها اية فى خانة الوظيفة
وطريقة الاتصال بك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 27-03-2012, 11:26 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي هل ينفع تعمل قرض لشراء سياره مستعمله ؟

يا جماعه هل ممكن تعمل قرض بنكي لشراء سياره مستعمله؟؟ ولا لازم كله زيرو لاني شغااال ف شركه والشركه بتجيب لنا عربيات بقرض بنكي انا اللي باعمله بنفسي والشركه بتكون هي الضامن بتاعي وانا ما بادفعش القسط بس الشركه هي اللي بتدفع القسط فانا قدامي عربيات مستعمله كتير احسن من الزيرو مليون مره هل ينفع ولا البنوك بتشترط زيرووووووووووو

وبالنسبهه للتامين هل شركات التأمين بتوافق تأمن علي عربيات عمرها 5 او 6 سنين مثلا ولا مثلا بتأمن عالزيروو بس

يا ريت تساعدوني يا جماعه لاني محتار ع الاخر

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط