العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 05-04-2012, 04:48 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى كل من يريد تعلم القياده با حتراف وباسلوب الشارع المصرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

ما مدى تأهيلك لتعليم القيادة يعنى مثلا حضرتك مُلم بالقواعد والعلامات المرورية ؟
اظن يعنى مع كامل احترامى لسعاتك ان مفيش مكتب محترم بيقول انو بيعلم سواقه من غير ما يبقى الاشارات والقواعد المروريه عمتا اسهل حاجه هوا عارفها
وهل معاك رخصة درجة ثالثة ولا خاصة؟
انا بكل صراحه مش فاهم ده فارقه معاك ف ايه ؟
وهل المكتب معاة ترخيص لتعليم القيادة ولا لا
نفس الاجابه السابقه بالظبط
وما تزعلش من كثرة أسئلتى
وربنا ما يجيب زعل
تقبل تحياتى
قديم 05-04-2012, 05:10 PM
الصورة الرمزية crime

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

بالتوفيق طبعا ياريس .. بس هو ليه غالى كدة والكورس انت بتقول 7 حصص .. يمكن حضرتك هتعلم على عربيات متاجرة .. وساعتها الكورس يوصل للسعر دا .. بس فى حاجه ياباشا اللى عايز يتعلم احيانا وفى الاغلب يعنى بياخد اكتر من 7 حصص المكاتب فى اسكندريه شغاله كله فوق ال7 حصص وبنص تمن حضرتك بجانب حصص نظرى اشارات وارشادات لامتحان المرور .. وكمان فى حصه او 2 اضافيه للتعريف باجزاء العربيه والنصائح الاوليه لبعض المشاكل ..انا فاكر انى اتعلمت فى مكتب ومش من فترة بعيدة اخدت 9 حصص منهم 2 (\اس) عشان امتحان الرخصه ..وواحدة نظرى يعنى المجموع 10 ب180 جنيه ^_^ وفى مكتب مشهور وعندة عربيات كتير .. انا مش قصدى حاجه بالكلام دا انا بس بقول حضرتك على البرامج اللى شوفتها وبالتوفيق ان شاء الله
يا باشا الاسعار بتختلف من مكان لمكان وصدقنى انا قبل ما افكر اعمل الموضوع ده سالت كتيير ف مكاتب تعليم سواقه والعرض اللى انا عامله ده مافيش حد ف القاهره كلها عاملوا سواء ف السعر او ف العدد ومتنساش ان المفروض ان الحصه ساعه انا عاملها ساعتين يعنى انا بدى 14 حصه مش 7 بس غير كده ان كل المدربين محترفين بشكل يقدر يخلى العميل ممتاز ف السواقه من غير اى مشاكل عمتا شكرا ليك او كنت حابب تلفت نظرى لمعلومه معينه بس تصدق بالله انا فيه ناس قالتلى ان كده هتشتغل بخساره على السعر اللى حضرتك بتقولى عليه غالى

الف شكر ياباشا على مرورك الكريم

تقبل تحياتى
قديم 06-04-2012, 01:09 AM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

ياباشا بالتوفيق واتمنالك كل خير ولو الكلام كدة فى القاهرة .. يبقى الله يباركلكم ^_^ ياحج ..وبالرغم ان مكاتب اسكندريه مش كتير زى القاهرة .. او يمكن القاهرة اقل بس فى مكتب او اتنين فى اسكندريه وصلو لموضوع تدريب القيادة الرياضيه وعاملين شغل عالى اوى .. ولو نزلت اسكندريه ابقى اسأل عن مكتب تالون فى سيدة جابر او الاوائل فى سموحه ... من اشهر مكاتب اسكندريه من كفائه المدربين والبرامج المختلفه للتدريب والعربيات .. وربنا يفوقك ياباشا ...

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 11-04-2012, 04:11 AM
الصورة الرمزية crime

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

ياباشا بالتوفيق واتمنالك كل خير ولو الكلام كدة فى القاهرة .. يبقى الله يباركلكم ^_^ ياحج ..وبالرغم ان مكاتب اسكندريه مش كتير زى القاهرة .. او يمكن القاهرة اقل بس فى مكتب او اتنين فى اسكندريه وصلو لموضوع تدريب القيادة الرياضيه وعاملين شغل عالى اوى .. ولو نزلت اسكندريه ابقى اسأل عن مكتب تالون فى سيدة جابر او الاوائل فى سموحه ... من اشهر مكاتب اسكندريه من كفائه المدربين والبرامج المختلفه للتدريب والعربيات .. وربنا يفوقك ياباشا ...
ان شاء الله ياباشا والف شكر على مشركاتك

تقبل تحياتى
قديم 11-04-2012, 05:52 AM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

الراجل عرض مساعدة والله عايز ماشى مش عايز خلاص
ليه بقة الانتقادات والسخرية وانا قدامى واحد بيعلم بسعر اقل متروحله يا عم
بلاش نكسر مقاديف بعض وربنا يوفق الجميع