العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 28-05-2010, 11:06 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
افتراضي رد: تقييم كيا نيوسيراتو... بالصور... بعد 1000 كيلوا

على فكره انتا زودت شويه وعلى فكره اى توكيل بيعمل كده مش غريبه ياعنى انهم يعملوا اتشك على كل حتى لو مقلتلهمش وحكايه انك وانتا ماشى على الدائرى العربيه متهزتش من التريلا اولا هيا مش 127 عشان تتهز ديه عربيه فوق 100 الف جنيه فلازم يكون فيها الى انتا بتقولو ده وحكايه الفرامل ايبى اس ديه ووقعت منك ازاى على بعد 5 متر ووقفت ده فعلا لو مرسيدس مش هتعملها بس عربيه ممتازه بس عيبها ان العربيه خامتها سيئه بنسبه لسعرها والعفشه سيئه كالمعتاد من شركه كيا او اى شركه كوريا وليس الحكم على العربيه بعد 1000 كيلو فقط لازم العربيه تتجرب مش اقل من سنه كامله او 50 الف كيلو وانا شايف ان الماتور ضعيف جدا انه يكون 1600 و 124 حصان والتسارع بتاعو 12 ثانيه والسرعه القصوى 180 ده يعيب العربيه فعلا وكمان المانيول بتعها اسطوانه الدبرياش بتبوظ بسرعه جدا بس عربيه كويسه وشكلها جميل جدا وتستحق التجربه والمصريين فعلا غاويين العربيات الكوريه غير فى السعوديه العربيات الكوريه ديه مفيش واحد مقتنع بيها والكادينزا نزلت فىى السعوديه لحد الان اتباعت 25 عربيه فقط ptmnlo123per172 ومبروك عليك العربيه وربنا يبركلك فيها كمان وكمان ميطلعلكش اى مشكله فيها

قديم 28-05-2010, 11:38 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

تقرير هايل
قديم 28-06-2010, 08:53 PM
amr fawzy amr fawzy غير متواجد حالياً

amr fawzy is on a distinguished road

الف مبروك وعقبال صيانة المليووووووووون بس كنت عايز اعرف اية ترشيح الزيت الى على الخراطيم دة ولية حوض العربية مليان تراب كدة هما ماغسلوهاش ومبر وك مرة اخرى
قديم 23-08-2010, 07:04 AM
louly louly غير متواجد حالياً

louly is on a distinguished road

بصراحة ألف شكر على الموضوع الشامل وهو مفيد فعلا وخلاني احسم الخلاف بأني أقرر شرائها وادعوا لي يكون حظي معاها كويس لأنها باذن الله هتكون أول عربية زيرو اشتريها ... ادعوا لي وألف شكر مرة ثانية
قديم 14-09-2010, 11:31 AM
الصورة الرمزية kira
kira kira غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس زراعى بعد سنة انشاء الله
هواياتي: cars football

kira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the rough

سياره جميله و ان شاء الله سوش اشتريها مشكور علي الموضوعيه