العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 26-11-2010, 11:01 PM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ظبط ساعة اللوجان

مش عارف انت زعلان اصلا ليه بقول لك اسالهم ليه الرخامه بتعتهم دي انت بقي زعلان ليه
وان كان علي النت و السيارات انا مش هتكلم لان ربنا وحده هو اللي عارف
انا ممكن اعد و اقول و اقول لك كنت بادخل علي النت ازاي و امتي بس متشكرين يا باشا علي الرد واسفين ان احنا شاركنا في الموضوع وقلنا نساعد باللي نقدر عليه
مره تانيه شكرا

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 26-11-2010, 11:42 PM
aymanay32 aymanay32 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: 0119449863 موبايل رقم

aymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of light

انا برة الخلاف ده
بس انا عندى سوزوكى ماروتى و الساعة فيها 12 ساعة مش 24 ساعة و فيها am , pm
و عيبها ان البطارية لما بتفصل الساعة بتفصل و ترجع تظبطها تانى من الاول و معملوش ليها حجر صغير احتياطى ليها علشان لما تفصل البطارية تفضل مظبوطة و حتحتاجش تعيد ظبطها تانى لما تركب البطارية موديل قديم بقى 2009 و مش عارف تداركوا المشكلة دى فى الموديلات الاحدث ولا لاء

اما بالنسبة للساعة بتاعتك فلو معرفتش بتتحول الى 12 ساعة ولا لاء يبقى هتعمل زى عندى و تستحمل العيب دة زى ما انا مستحمل ان البطارية لما بتنشال بعيد تظبيط الساعة من جديد لانهم معملوش ليها حجر ساعة صغير احتياطى لما تفصل البطارية

و على راى المثل قالو الورد عيبه انه احمر الخدين
و صحيح محدش عاجبه حاله
و اللى يشوف عيب ساعة غيرة يهون عليه عيب ساعته اللى من غير حجر
و عجبى

ملاحظة هامة جدا
انا بدخل النت من سنة 1995
و ممكن تسال شركة ان تاتش بتاعة النت
و بعدين تحولت النت الى شركات بتشترك فى السنة بما يقارب 1800 جنية و تدفع كمان ثمن المكالمة التليفونية و بعدها بقيت تشترك كروت من المحلات و تطلب رقم الشركة و تدخل اليوزر نيم و الباس ورد ثم فجاه ظهر ناس بتبيع الكلام دة لمدة ثلاثة شهور بسعر اقل فى السوق السوداء لدرجة ان احدهم باع لنا اكونت على الجامعة الامريكية ثم تحول النت الى 0777 المجانى ثم ال دى اس ال و عصر الفلاشات الى ان تعرفت عليكم و لا اعلم ماذا يوجد فى المستقبل

قديم 27-11-2010, 12:08 AM
الصورة الرمزية pointer

مشرف فولكس و رينو

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanay32 مشاهدة المشاركة

ملاحظة هامة جدا
انا بدخل النت من سنة 1995
و ممكن تسال شركة ان تاتش بتاعة النت
و بعدين تحولت النت الى شركات بتشترك فى السنة بما يقارب 1800 جنية و تدفع كمان ثمن المكالمة التليفونية و بعدها بقيت تشترك كروت من المحلات و تطلب رقم الشركة و تدخل اليوزر نيم و الباس ورد ثم فجاه ظهر ناس بتبيع الكلام دة لمدة ثلاثة شهور بسعر اقل فى السوق السوداء لدرجة ان احدهم باع لنا اكونت على الجامعة الامريكية ثم تحول النت الى 0777 المجانى ثم ال دى اس ال و عصر الفلاشات الى ان تعرفت عليكم و لا اعلم ماذا يوجد فى المستقبل
اه لاقيت واحد مخضرم اهوه زي حلاني و الله كانت ايام

teto2005 سابقاً
قديم 27-11-2010, 05:34 PM
dio dio غير متواجد حالياً

dio will become famous soon enough

السيد تيتو اعتذر لفهمى الخطأ ارجو قبول اعتذاري لقد فهمت اني المقصود ااسف
قديم 27-11-2010, 06:47 PM
الصورة الرمزية pointer

مشرف فولكس و رينو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dio مشاهدة المشاركة

السيد تيتو اعتذر لفهمى الخطأ ارجو قبول اعتذاري لقد فهمت اني المقصود ااسف
يا اخي الفاضل سبحان الله وانا هشتمك ليه بس يعني الواحد ناقص ذنوب ولا حتي بشتم رينو انا بقول علي تصمييم ال 24 ساعه اللي احنا مش وخدين عليه في مصر و بصراحه هي حاجه رخمه وبالليل اقعد احسب الساعه كام
وعلي العموم قبلت اسفك بس طلبي ظن في الناس الخير و طالما اتت اتاسفت فانت انسان محترم و تقبل تحياتي

teto2005 سابقاً