العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 27-02-2012, 11:01 AM
السوهاجى السوهاجى غير متواجد حالياً

السوهاجى is on a distinguished road
افتراضي رد: حصلتلى حكايه غريبه ومن ساعتها وان مقتنع ان السواقه فن وزوق

مع إحترامى لحضرتك يا أستاذنا إنت بتخاطب ناس عقلاء . إزاى إدولك الرخصة من غير ما تتصور المفروض إن صورتك عليها . دأنا نجحت فى إمتحان السواقة وكان حرف s وأخذت 3 أيام بعدها أخلص فى الرخصة إيشى تصوير وسداد وشنطة وتوريد ورسوم وخلافة والناس كلها فاهمة ده وإحنا مش فى زمن المعجزات
قديم 27-02-2012, 12:22 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

• ربنا يديله على أد نيته ، ومبروك للرخصة
قديم 27-02-2012, 06:10 PM
bebonet bebonet غير متواجد حالياً

bebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السوهاجى مشاهدة المشاركة

مع إحترامى لحضرتك يا أستاذنا إنت بتخاطب ناس عقلاء . إزاى إدولك الرخصة من غير ما تتصور المفروض إن صورتك عليها . دأنا نجحت فى إمتحان السواقة وكان حرف s وأخذت 3 أيام بعدها أخلص فى الرخصة إيشى تصوير وسداد وشنطة وتوريد ورسوم وخلافة والناس كلها فاهمة ده وإحنا مش فى زمن المعجزات
مع احترامى لحضرتك انا لا اكذب وان كذبت لن اكذب فى منتدى لن يعطينى شىء
وانا واى واحد بيكتب فى المنتديات عموما ممكن مثلا يغلط ويكتب كلمه غير مضبوطه او وهو بيكتب ينسى يذكر شىء فى الحكايه ومش لازم اقول انى وقفت فى الشباك وقالى روح اتصور وانى فضلت مش مصدق لغايه ما نده على اسمى فى الشباك وبرضه مش مصدق وقلت اكيد هايقولى متاسفين حصل خطا وانت مالكش رخصه
هل انت كده مصدق
عموما لو مش مصدق ياسيدى انا راجل كداب وانت راجل عاقل
وانت اخ كريم لا اريد ان اختصمك علشان موضوع من حوالى 15 سنه واسف لو قلت القصه ونسيت فيها شىء

قديم 27-02-2012, 06:22 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute

طب الحمد الله تمام دلوقتى الواحد يطلع رخصه بطلوع الروح

قديم 28-02-2012, 02:26 PM
السوهاجى السوهاجى غير متواجد حالياً

السوهاجى is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebonet مشاهدة المشاركة

مع احترامى لحضرتك انا لا اكذب وان كذبت لن اكذب فى منتدى لن يعطينى شىء
وانا واى واحد بيكتب فى المنتديات عموما ممكن مثلا يغلط ويكتب كلمه غير مضبوطه او وهو بيكتب ينسى يذكر شىء فى الحكايه ومش لازم اقول انى وقفت فى الشباك وقالى روح اتصور وانى فضلت مش مصدق لغايه ما نده على اسمى فى الشباك وبرضه مش مصدق وقلت اكيد هايقولى متاسفين حصل خطا وانت مالكش رخصه
هل انت كده مصدق
عموما لو مش مصدق ياسيدى انا راجل كداب وانت راجل عاقل
وانت اخ كريم لا اريد ان اختصمك علشان موضوع من حوالى 15 سنه واسف لو قلت القصه ونسيت فيها شىء

أنا اللى آسف وكده كل شىء بقى واضح بس أنا اللى فهمت غلط علشان إنت بتقول فوجئت انهم بيدونى الرخصة وما فيش داعى للخصومة إحنا مش فى روم شات . شكرا