العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 27-06-2011, 11:36 AM
الصورة الرمزية Hazemomar
Hazemomar Hazemomar غير متواجد حالياً

Hazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant future
مميز ما هو افضل مكان لاخذ كورسات لغه انجليزيه ؟!

انا بسأل عن مكان اقوي فيه اللغه عندي - بالذات المحادثه - مش عشان شهاده من المكان ده ... بس عشان اعلي السكور في التويفل بتاعي ... فايه المكان .. هل البريتش كاونسل ام الجامعه الامريكيه ام اميديست و لا ايه عشان سمعت كلام كتير ... و يا ريت اللي ليه تجارب شخصيه ؟!
و شكرا..

[SIGPIC][/SIGPIC]
للبيع شقة اداري ارضي بزهراء مدينة نصر :
http://forum.masrmotors.com/showthre...347#post621347

الموضوع المتكامل عن السيارة الحلم " رمسيس " :
http://forum.masrmotors.com/showthre...865#post466865
قديم 27-06-2011, 12:05 PM
samirsaid1 samirsaid1 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

samirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant future
افتراضي رد: طلب من كل مسلم

كدة كدة موبينيل مابقتش زى الأول

بس عندك حق
قديم 27-06-2011, 12:10 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وبعد طول غياب .......... رجعت تانى !!!!!!!!!!

الف حمدلله على سلامتك
وبضم صوتى لصوت كورسير عملتها ازاى ياريت تقولنا الطريقه بدل ما نقدم فيك شكوه لبو نورا هههههههههههههههههه
عايزا اقفل العبه مره تانيه بلادا
قديم 27-06-2011, 12:22 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أحنا أسفين يا .............. زمااااااااااااااالك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

شوف يا اخى قلبهم اسود ازاى ... مصر هتفضل اهلاوية ... مصر هتفضل اهلاوية
100 100 يا باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههه

الشعب يريد نفخ العميد

الجيش والشعب والاهلي ايد واحده
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
وانا معاي المنفاخ:w6w20050411225727 6b

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 27-06-2011, 12:31 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب من كل مسلم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr tamer naguib مشاهدة المشاركة

اولا الموضوع ده في ايد القضاء و ياريت نثق في القضاء و مانصدرش احكام من نفسنا
ثانيا ياريت يبقي قلبنا علي البلد دي شوية ونراجع نفسنا قبل مانقترح اقتراحات هاتودينا في داهية ( فتنة طائفية - وخراب اقتصاد)
ثالثا - قبل ماحد يسال - انا مسلم والحمد لله
اخى فى الله دكتور تامر مع احترامى لرأى حضرتك
ولكن ليا تحفظ
حضرتك بتقول قبل ما حد يسأل انا مسلم جميل اوى يعنى حضرتك لو لقيت حد بيشتم امنا ام المؤمنين عائشة رضى الله عنها وفى فى ايدك انك تمنعه من غير ما تضر حد تانى .
ارجوا الرد عليا حتعمل ايه .
احنا مش بنقول تولع فى كنائس ولا كل واحد نصرانى يبقى سىء ولكن الراجل ده استهزاء بالمسلمين ورفع صور على تويتر للشخصيات الكارتونية ميكى وميمى وهما باللحية والنقاب .
يبقى اقل واجب علينا كمسلمين نقاطع الشركة الهو صاحبها .
انا مش شايف ان ده ممكن يتسبب فى فتنة طائفية بلاش كل مواجهة تحصل ودفاع عن الدين نقول كفاية والبلد مش ناقصة والكلام ده .
لو سيبنا كل واحد يعمل الهو عايزة يبقى احنا بنقول يا جماعة غيروا الانتوا عايزينوا واحنا حنسكت عشان ميحصلش فتنه طائفية .
تعرف ان فى احدى التعليقات على الصور فى صفحة ساويرس رد عليه واحد مسلم قالوا يعنى لو حطينا الرسم دا على احد القساوسة من باب انهم ملتحيين قالوا why not ايه رأى سعاتك فى الكلام ده الراجل مش يحصل مقاطعة للشركة بتاعتة بس لاه دا يترفع علية قضية لانه هو اساسا السبب فى الفتنة الطائفية .

انا طبعا مع صاحب الموضوع وتم رفع الموضوع سابقا على الفيس بوك وفيه حملة مقاطعة على موبينيل تتولاها قناة الحكمة اعزهم الله ونصرنا على كل من تسول له نفسة السخرية من معتقداتنا الاسلامية ورموزنا .

وشكرا لسعة صدرك لابدأ رأى .

My car

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة