العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 04-09-2011, 10:28 PM
الصورة الرمزية DrClick
DrClick DrClick غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: Senior oracle Apps DBA - OCP
هواياتي: الكمبيوتر والبرمجه والسيارات

DrClick has a spectacular aura aboutDrClick has a spectacular aura aboutDrClick has a spectacular aura about
نقاش رد: عرض لجادى الشراء بالتقسيط فى الجديد والمستعمل(خدمة جديدة )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

بنك الاهلى سوستية مبيشتغلش اى عربية بدون حظر بيع ال لو فى وديعة بباقى المبلغ
لو عايز عربية بدون خظر اعمل قرض شخصى واشترى السيارة كاش رغم انى لا احبز ذلك
للاستفسار السريع
09009488
طيب ممكن افهم ليه حضرتك لاتفضل طريقه الحصول على قرض شخصي ومنه يشتري السياره كاش مع انى متخيل ان فيها بعض المزايا ...يعنى الفايده اقل ..لايوجد حظر بيع ...التامين ليس اجباري وانا عارف ان فيه بنوك بتتفاوت فى حته التامين فى حاله قرض السياره ...ارجو توضيح سبب ميول حضرتك لقرض السياره عن القرض الشخصي ..وشكرا مقدما ليك

Ahmed Hamdy
Software Engineer

قديم 05-09-2011, 12:09 PM
shaibat shaibat غير متواجد حالياً

shaibat will become famous soon enoughshaibat will become famous soon enough
افتراضي رد: عرض لجادى الشراء بالتقسيط فى الجديد والمستعمل(خدمة جديدة )

طيب ممكن افهم ليه حضرتك لاتفضل طريقه الحصول على قرض شخصي ومنه يشتري السياره كاش مع انى متخيل ان فيها بعض المزايا ...يعنى الفايده اقل ..لايوجد حظر بيع ...التامين ليس اجباري وانا عارف ان فيه بنوك بتتفاوت فى حته التامين فى حاله قرض السياره ...ارجو توضيح سبب ميول حضرتك لقرض السياره عن القرض الشخصي ..وشكرا مقدما ليك
قديم 05-09-2011, 08:28 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DrClick مشاهدة المشاركة

اولا فائدتة بتكون اكبر
ثانيا نادرا ما يحصل الشخص على كامل قيمة المبلغ ال بيعوزة
ثالثا البنك فى القرض الشخصى بطلب ضمنات كثيرة وبيصعب الامر على ال عايز يشترى لانة بيعتمد على ضمان مرتبة انما فى قرض السيارة بيعتمد على مفردات المرتب (او حتى المرتب ) وبيضمان بالعربية لانة بيعمل حظر بيع وبتالى بيسهل الاجرائات
رابعا التامين مش عيب واعتقد فى ظل الظروف ال مصر فيها اصبح ميزة مش عيب
ودة راى
للاستفسار السريع
09009488
قديم 15-09-2011, 07:20 PM
zahramall zahramall غير متواجد حالياً

zahramall is on a distinguished road
طلب رد: عرض لجادى الشراء بالتقسيط فى الجديد والمستعمل(خدمة جديدة )

انا دخلى 1500 عايزة عربية بحالة جيدة مش مهم النوع المهم يكون المقدم بسيط (يفضل تكون فيات128 -132 )موديل حديث للضرورة
يمكن مراسلتى على zahramadin@gmail.com
قديم 03-10-2011, 03:35 AM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

0100853808

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق