العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 24-03-2011, 12:19 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

با سم باشا
اخبارك اية واخبار العربية عملتها ولا لسة شغال فيها
على فكرة انا مبشككش فى شخصك انتة ممكن تكون انصدمن فى الكلام بس لو ركزت فية شوية هتلاقى تناقض فية
المهم وبلعقل فى حد يدفع 3000 جينية فى حصان ميت دى لو راح موقف للعربجية هايحمل الحصنة والحمير صاحية بى اقل من كدة يشترية ميت بل مبلغ دة
دى لمو اخزة العجل انا جايبو فى العيد 4000جينة ويعتبر موسم واللحمة غالية ههههههههههه
مش كدة برضو
وفى حاجة كمان اصحاب الشركة هيعرضو سمعت الشركة للخطر ويئتمنو راجل اهبل زى دة علشان يشوشر عليهم
انا معاك ان المصانع دى فيها سوء نظافة وفى فران بتتفرم مع اللنشون علشان الفول الصويا الى فى اللنشون
هية كانت تبقى منطقية لو كان قال انهم بيشترو الابقار المريضة اوالجموس المريض
وانا مستبعدش دة ممكن جدا يكونو بيعملو كدة
احنا حبايب يا بيسو متزعلش منى
اصل اخوك لسة واكل لنشون وبطنى ها تتفرتك لما شفت الموضوع
هههههههههههههههههه:fun_36 _3_3[1]:
اولا اشكر حضرتك ياطارق باشا على سؤالك عنى وده ان دل يدل على ذوق حضرتك واخلاقك العاليه وانا الحمد لله العربيه خلصت واستلمتها وطلعت احسن من الأول الحمدلله وانا بكررها للمره المليون انى نقلت نص الكلام بالحرف والكلمه دون زياده او نقصان للكلام وياريت انا بتمنى انه يكون كداب بس اللى شاف اللى شوفته غير اللى بيتحكيلوا الكلام وانا لو من حضرتك او من اى واحد من الأعضاء كنت ممكن برضه مصدقش الكلام ده بس هوده اللى حصل واللى شوفته واللى نقلته هنا فى المنتدى وطبعا الواحد ملوش اى مصلحه فى الحكايه دى غير النصيحه والتحذير من اللى ممكن يحصل وربنا يستر معانا دايما يارب
وطبعا احنا حبايب واكتر من اخوات ومعلش بقى يااستاذ طارق بوظت لك العشا ههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 24-03-2011, 01:50 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

اولا يا باسم اشكرك على النصيحه
ثانيا انا على كده على نهج محمد هنيدى وحسن حسنى
انا واولادى كلنا يجى حصانين تلاته ده الاولاد بيموتو فى حاجه اسمها لانشون او بسطرمه او سوسيس وخصوصن حلوانى انا عمال اعيط على عملته فى اولادى وكنت فاكر نفسى كده بسعدهم انى بجيب ليهم الى بيحبوه حسبيا الله ونعم الوكيل حد يدلنى على منتج موثوق فيه احسن انا مش هخلص من اولادى وهيفتكرونى بضحك عليهم لان سنهم صغير ومش هيفهمو الكلام ده دلونى على حل عشان ميعملوش ثوره
احسن هى دى الحاجه الوحيه الى يعرفوها
وبعدين ارجع البيت الاقى يفط مكتوب عليها الشعب يريد
تغيير بابا

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 24-03-2011, 01:51 AM
الصورة الرمزية ahmed1981
ahmed1981 ahmed1981 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى

ahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أرجع يا ريس ....

كلام جميل
لازم يرجع
ونحن آسفون يا ريس

حيث أنه لم يتاح لي الانضمام الى مظاهرة الاعتذار ورد الجميل الى الرئيس مبارك ، وحيث أنني أثق أن الملايين من أبناء مصر (غير المندسين أو أصحاب الأجندات) يشاركونني نفس الشعور،

فأقترح الأفكار التالية ليكون "التكريم" لمبارك بشكل عملي:

· عمل مظاهرة تأييد لمبارك تبدأ من ميدان التحرير وتتوجه لشرم الشيخ لإعادة مبارك الى الحكم محمولا على الأعناق.

· تقديم اعتذار مكتوب للسيد الرئيس نيابة عن القلة المندسة التي وصلت الى 22 مليون متظاهر خلال الـ 18 يوم السوداء في تاريخنا.

· المطالبة بتعيين السيد جمال مبارك نائب والسيدة سوزان مبارك "نائبة" للرئيس.

· جمع حملة للتبرعات من الشعب المصري لتكملة الـ70 مليار الى 100 مليار (هي الـ 70 مليار يعملوا ايه اليومين دول)، وذلك بأن يتبرع كل مواطن بألف أو ألفين جنيه، وعلى المواطن الغير قادر أن يقوم ببيع كليته أو عينه أو أدنه أو أي عضو لا يلزمه، واذا لم يستطع ذلك فيجب أن يقوم باشعال النار في نفسه قربانا للسيد الرئيس.

· إعادة جميع الأوضاع الى ما كانت عليه وأهمها عودة السيد حبيب العادلي الى منصبه مع منحه نوط "السلخانة" من الدرجة الأولى وتعويضه بالقبض على مليون أو مليونان من "المندسين" واطلاق يده للاستمتاع بتعديبهم حتى الموت بالطرق التي تروق لسيادته.

· اعطاء توجيهات لمجمع اللغة العربية لالغاء بعض الكلمات مثل "الفساد" و"ارحل" و"باطل" و"الشعب" و"يريد" و"اسقاط" تحسبا لأي مظاهرات مستقبلية.

· اصدار قرار جمهوري بمنع أي شخص من الوقوف وراء السيد عمر سليمان.

· تسريح الجيش المصري بالكامل ومحاكمته عسكرياً واستبداله بقوات من البلطجية الأشاوس المغاوير وانشاء قوات خاصة تابعة له من البغال والجمال والخيول و الحمير ويسمى سلاح الحيوان ويمكن اضافة حيوانات جديدة كالأفيال ووحيد القرن والكانجارو.

· الاستفتاء على شعار جديد لوزارة الداخلية من أحد الشعارات التالية: "الشعب في خدمة الشرطة" أو الشعب في خدمة أهل الشرطة" أو "الشعب في خدمة أمن الدولة" أو "الشعب مالوش لازمة ".

· تشكيل وزارة جديدة للردح والأباحة وتعيين السيد مرتضى منصور وزيرا لها مدى الحياة.

· تعيين الفنانة زينة وزيرة للثقافة والفنانة سماح أنور وزيرة للاعلام

· قيام حملة مشتركة من أمن الدولة مع السادة البلطجية لتطهير الفجالة من كل الأجندات الموجودة مع اعتقال جميع العملاء تجار الأجندات الذين يمولون من ايران وحزب الله وأفغانستان وأمريكا واسرائيل والسويد والنرويج وكوالا لامبور.

· إصدار قرار جمهوري بإعتبار الإعتقال لدى أمن الدولة واجب تجنيدي على جميع المواطنين وأي مواطن مصري رجل أو إمرأة يصل لسن 20 سنة عليه أن يسلم نفسه لأقرب فرع أمن دولة ليتم إعتقال الرجل لمدة سنتين والمرأة لمدة سنة ونصف .

· اعادة مصانع الحديد للسيد أحمد عز مع تعويضه باضافة جميع مصانع النحاس والألومنيوم والزنك والقصدير وجميع معادن جدول مندليف الى ممتلكاته.

· عقد صفقة تصدير كل الانتاج المصري من الغاز والبترول والكهرباء والفحم والشمع والكبريت والمازوت والسولار والجلة الى اسرائيل بربع التكلفة للمساهمة في تحسين اقتصاد تلك الدولة الشقيقة والصديقة وشكراً لها على حزنها على رحيل مبارك أكثر من أي أحد في العالم.

· تكريم السيدة الفاضلة عائشة عبد الهادي التي أعلنت أن تقبيلها ليد السيدة سوزان لهو شرف لها وذلك بأن يتم تنظيم مظاهرة مليونية تحت شعار "أبوس ايديك أوعي تمشي" وأن تحصل سيادتها على شرف تقبيل أيدي وأرجل كل المتظاهرين.

· اعادة السيد صفوت الشريف الى مهنته الأصلية (أيوه الأصلية خالص مالص) التي يعلمها الجميع.

· تغيير اسم ميدان التحرير الى ميدان القلة المندسة.

· القبض على صاحب محلات كنتاكي واعدامه بالخازوق في ميدان "القلة المندسة".

وهدا أقل القليل تكريما لرجل لم يكن يوماً طالب سلطة على حد قوله ومع ذلك بقي فيها 30 عاما بالتزوير وبدون انتخاب،

هدا أقل القليل تكريما لرجلا عاش يدافع عن أبنائه المصريين على حد قوله ومع ذلك أمربقتل أكثر من 600 شهيد في مظاهرات سلمية،

هذا أقل القليل تكريما لرجلا أعلن أنه يحارب الفساد ومع ذلك سمح للفاسدين أمثال ممدوح اسماعيل وأحمد عز وصفوت الشريف وغيرهم المئات بأن يرتعوا بالفساد في أنحاء البلاد،

هذا أقل القليل تكريما لرجلا عاش-كما يدعى- يدافع عن كرامة مصر ومع ذلك سمح بإهانة واستباحة دماء وأعراض وأموال المصريين في مصر و العراق والسعودية وغيرها،

هدا أقل القليل تكريما لرجلا عاش - كما يدعى - يدافع عن أمن مصر ومع ذلك فرط في أمن مصر المائي في افريقيا وأمن مصر الغدائي ,وأمن مصر الحدودي مع اسرائيل،

هدا أقل القليل تكريما لرجلا عاش-كما يدعى- يدافع عن دور مصر الأقليمي ومع ذلك بنى الجدار العازل وأغلق المعابر وشارك في تدميرغزة و العراق وتفكيك السودان وكان أول المطالبين ببقاؤه قادة اسرائيل

(منقول من بريدي)
قديم 24-03-2011, 02:26 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

ممكن الراجل اللى شغال فى حلوانى إما بيسئ لسمعه المصنع لإنه يعمل فيه و يكرهه أو هو أساساً مش شغال فيه و شغال فى مكان منافس ... لإن المفترض إن فول الصويا يضاف للحاجات دى بنسب كبيرة (هات حته لانشون حلوانى و بصلها عن قرب هتلاقى قشر فول الصويا باين) و ده فى رأى أرحم من نفايات اللحم و بيكملوا الباقى لحمة مستوردة و بحسبة صغيرة هتلاقى إن كيلو اللانشون واقف عليهم بحوالى 18 جنية يعنى بأقل من نصف سعر بيعه ... يعنى مش محتاجين حمير و لا حصنه
الكارثة بقى فى كيلو اللانشون بتاع عبد الفتاح أبو 10 جنيه ... ده يبقى جواه إيه؟!...
بصفه عامة اللحوم المصنعة حتى فى الدول المتقدمة معروف أنها بها مخالفات كثيرة و قلة ضمير لذلك حاولوا تجنبها قدر الإمكان ... و يكفى أنها نصف مطهية
أنا ليا واحد صاحبى بيقوللى عمره ما أكل لحمة إتفرمت بره البيت أبداً ... عنده حق!..

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 24-03-2011, 02:43 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

شكرا ياباسم على النصيحه والحمد لله ملناش فى اللانشون ولا البسطرمه ولا السوسيس ده اطلاقا

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة