العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 03-01-2014, 04:38 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

طيب نجيب من الاول وافكرك باللى قولته طالما انت مش شايف او بتستعمانا او بتتعمد الكذب

انت متكلمتش عن تفاعل بس انت قولت ناس بتفهم فى العربيات بجد الى اخرة من الكلام الخايب والخبيث واللى لو مكانش خبيث كنت قولته على العام ومحدش كان هيقولك نص كلمة بس اللى بيعمل حاجة غلط دائماً يستخبى

ثم يعنى لما المنتدى المسروق اللى قائم على السرقه والخداع والنصب ده كويس اوى فى نظرك كدة والمنتدى هنا دمة تقيل على قلبك ومليان ناس مبتفهمش فى العربيات بتخش ليه وتتابع ليه ؟

طب سؤال تانى لما انت مواظب على الدخول هنا ومتابعة موضوعات رامى متفاعلتش معاه ليه هنا وشكرته حتى على معلوماتة ولا هو لا يستحق الشكر غير هناك !!

عشان تخميناتك ماتزيدش
يا اخ مجنون crazy واضح انك تعاميت عن المشاركات اللى بدات بيها الموضوع وده يؤكد نظرتى لانك لو حد طبيعى كنت المفروض تفهم ان نايل موتورز ده ادارته مشبوهه من البدايه وسرقته واضحة للعيان وده كله مش تخمينات الكلام كله قدام الناس كلها بالروابط والاقتباسات وكل حاجة بس نقول ايه فى عمى البصيرة بقى

وده مش عيب ياساده اني اضمه لاسره تانيه عادي حبيت افيده و افيد بيه باقي الناس
برضو بتلف وتدور مين قال انه عيب ومين قال ان اللى يشترك فى مكان مينفعش يشترك فى مكان تانى اقرى كلامى وكلام الزملاء وهتعرف موقفنا ايه اذا مكنتش عارف بلاش لف ودوران فى النقطة ديه علشان انت كررتها ميت مرة فى كلامك فى محاولة خايبة للدفاع عن اسلوبك المفضوح
واظن اكبر رد عليك انت واللى زيك الموضوع ده نفسه لانى لو ضد ان حد يروح نايل مكتش عمل موضوع باسمهم صراحة فى المنتدى العام عندى بالعكس انا بدعو كل الناس تروح نايل وتستمتع بالتفاعل والناس اللى بتفهم بجد زى ما بتقول بس يبقو عارفين حقيقته علشان منبقاش شركا فى حفله النصب الجماعى الجماعى اللى هناك

كن بعد تفكير قولت لأ ليحسب الموضوع مش تمام
لا ياراجل يعنى انت عارف اهوه ان الموضوع فيه شبهه مش تمام ههههههههه

الواضح لما استاذ رامي سمع نايل موتورز اضايق لكن لو منتدى تاني كان عادى ولا كان بيجيب رجلي؟؟!!!
الفرق اننا ناس بتفهم وبنفرق بين المحتوى والناس وبين الادارة اللى شغاله على السبوبة واللى بتلم تبرعات من الاعضاء ولا مستشفى السرطان
واللى بتبيع كابات وفنلات وناقص البسه وكافولات باسم المنتدى للم السبوبه
الفرق فى التعامل واضح يا باشا بس اللى زيك مش هيشوفه لانه على مزاجة
لكن جرب كدة ولا تخيل شاب فاتح ورشة ولا مركز جديد وداخل منتدى زى كدة عايز يكسب بالحلال والادارة تقوله لازم تدفع علشان تكلم الناس
ولازم تدينى نسبه علشان اسيبك تسترزق وطبعاً لو بيشتغل فى نفس السبوبة الاصلية يتعمله بان وش زى ما حصل مع الاستاذ ايمن
ديه بعض الفروق البسيطة اللى تخلى اى حد بيحترم عقله يفكر الف مرة قبل ما يمدح فى ادارة مرتزقة زى نايل

ومفاضله بين اي سلعتين
مصر موتورز عمرة ما كان سلعة ولا عمرة كان فانله ولباس يا اخ اللى بيخش هنا داخل يفيد غيره لوجهه الله وبس السلع ديه انتو بس اللى تعرفوها هناك

مصر موتورز ده انا اتحطلى فيه ربع مليون جنية من شركة دانات من سنتين وانا رفضت ربع مليون ومرتب لمدة سنة لى ولكل المشرفين كمان
وروحلهم فى مكتبهم ورا النادى الاهلى العمارة اللى فيها كنتاكى واسائلهم مصر موتورز مش بتاعى علشان ابيعة مجهود الناس مش سعله تتباع وتتشرى

بالنسبه لاداره مصر موتورز فكرتم تعملوا اعلان بالجرايد او المواقع الالكترونيه
يا كريزى افندى اوعدك اول ما نبيع اللى بتبيعوه ولما نفتح مراكز باسم المنتدى نبقى نعمل اعلانات ماهى السبوبه بتحكم
لكن الحمد لله ده مش مكان سبوبه ولا سلعة زى ما تفكيرك يحتمل ده مكان لمجتمع السيارات كله يعبر عنهم بحرية مطلقة وشفافيه وصراحة كاملة وديه حاجات مش محتاجة اعلان ولا تزويق وكافيه جداً للى يقدرها

في قسم من الاقسام بيعمل مقابلات شهريه او على الاقل دوريه عشان روح التأخي ومبدأ الاسره اللي بتقول عليها يا استاذ ابو نورا ؟؟
واحنا عندنا قسم للمقابلات اتعاميت عنه زى ما اتعاميت عن حاجات كتير
ومقابلاتنا للتعارف بس مش بفلوس وتحويل على بنوك زى ما بتعملو هناك يا سعادة البيه الكريزى
يعنى لما بنتقابل بنتقابل علشان اخوه وصحاب بس
وكل اينفتات مصر موتورز الادارة بتتحمل تكاليفها بالكامل محدش بيدفع جنية ومش فضل مننا لاء ده واجب علينا تجاه اصحاب المكان اللى ادوله اسمة وقيمتة الحقيقية
بس هقولك ايه وانت مبتفهمش غير اللى بيقولك تدفع كام علشان تحضر وكمان تدفع كام تبس
ده بيحددلهم يدفعو تبس قد ايه كمان شوفتو والنبى مهزلة للمستوى ده ههههههه

اخش اجيبلك اقتباسا من هناك ولا انت عارف
خش يا بيه عندك كده وقولنا تسعيره المقابله عندكو وصلت كام ؟؟

ليه هوا انا عايز مصلحه الأعضاء ولا مصلحه الاداره
عندنا مصلحة الاعضاء هى مصلحة الادارة لكن عندك مصلحة الادارة فى الاتى وفى الاتى فقط

الترويج بشكل مباشر وغير مباشر لبعض المنتجات على حساب اخرى
جمع تبرعات لتشغيل الموقع باعتباره موقع خيرى عكس حقيقتة التجارية
تقاضى اموال من المعلنين كنسبة مقابل كل عميل من طرف الموقع
الاعتداء على اى موقع اخر منافس بسرقة المحتوى او بالتخريب والاختراق
التربح من الانشط الاجتماعية والمقابلات والاحتفالات
بيع منتجات تحت صفه " منتجات نايل موتورز" بدون فاتورة او ضمان او اى صفه تجارية تهربا من الضرائب

كفايه كدة ولا نقول كمان ........

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 03-01-2014 الساعة 04:51 AM
قديم 03-01-2014, 05:01 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

معلش بس كلمتين بره الموضوع لان الموضوع مش شخصى يا اخ كريزى

من فضلك متبعتليش رسائل على الخاص من اى نوع وتحت اى سبب لانى معرفكش وميهمنيش اعرفك وميشرفنيش كمان ده اولاً

ثانياً موضوع الجلاشة ده لو كنا عايزين نعمله فيك كنا نقدر نعملة اوى اوى كمان ونقول فيك ما لم يقله مالك فى الخمر ولا تقدر تفتح بوقك ويتعملك بان وتخش بعضوية تانية وتتجاب ويتعملك بان برضو ونتسلى عليك عشر سنين قدام

اللى انت واللى زيك دائماً دايماً بيسقط من حساباتهم ان مصر موتورز الحريه فيه على البحرى وبنقول اللى احنا عايزينه ومبنخافش من حاجة ولا حد علشان الحمد لله مش على راسنا بطحة نخاف منها

واذا كنت طالب ارد عليك فانا هرد على اى كلام يجى فى مشاركاتك يخصنى او يخص المنتدى مش عليك شخصياً لانى زى ما قولت متزلمنيش انت وعينتك

ومتخافش مش هنعمل معاك الجلاشه دلوقتى الا لما نتسلى بيك شويه وانت قولت المنتدى ممل نعمل ايه بقى نتسلى عليك شوية

اخر موضوعاتى

قديم 03-01-2014, 06:00 AM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

بص يا استاذ ابو نورا
بعض قراءه ردك مره و 2 و 3 و بعد ذهولي من اسلوبك في الكلام و الرد و الالفاظ فكرت اعمل تقرير بمشاركه سيئه لكني تراجعت لان الاداره معاك فلا تعليق
بالنسبه للادراه و السبوبه و كل الكلام الجميل ده فا ميخصنيش لاني ماليش نسبه و اكرر انا عضو عادي قالو حدفع حدفع زيي زي اي حد هناك ده لو ثبت ان كل كلامك صح لان العالم ببواطن الامور هو الله فا مبحبش اعرف كل اللي انت قلته انا ميخصنيش هناك الا الستفاده العلميه و الفنيه كل الكلام بتاعك بخصوص الفلوس ده ولا اعرفه وطبعا النقطه من ضمن اللي قولته كله اللي متأكد منها ان الاعلانات مش ببلاش هناك و ده طبيعي
اما بخصوص اساءتك للادب فيا فانا مش حرد عليك مش لاني مثلا مش عارف لكن عشان الناس تشوف فرق من تعاملي وتعاملك وردي وردك فلا تعليق تاني مره
و عشان متعملش حوار من اني بعتلك على الخاص انا بعتلك عشان اقولك ترد على مشاركتي و مستني ردك تحب ارفعلك صوره ولا ترفعها انت؟؟ مانا اتعلمت منك يا استاذي الفاضل
و بعدين بخصوص الجلاشه ؟؟؟ حتعمل ايه ؟؟ و حتقول ايه فيما مالم يقله مالك في الخمر؟؟؟ و برحتك برضوا لاحظر يهم و لا وقف يلم يا بوبو
انا مش حرد على الموضوع نفسه خلاص انا رديت من زماااان
و الواضح ان نايل موتورز تعبك على الاخر و شايل منه سواد الف لابأس عليك
بس السؤال ليه نظريه المؤامره؟؟؟ ليه فارض بالعافيه اني من الاداره؟؟؟؟ ليه ماكونش تاني بكررها من الاعضاء العاديين و احبيت اضم واحد بعينه هناك؟؟؟ و عايزني اقوله على العام ؟؟ وساعتها بجد انا بقيت شتت الناس !!!!! طب ماسعاتها هتقولي ماتقوله على الخاص!!!!
براحه ياكبير على اعصابك منتداك عايزك عشان تفيده و الا لو جرالك حاجه لقدر الله حيدخل المنتدى شباك وراثه وساعتها حتندم انك مبعتهوش لدانيت
مستني بقيه التسليه او الجلاشه
قديم 03-01-2014, 07:53 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

هههههههه
منا والله عارف بس اعرفكم ازاى انة الحرف دة بايظ مش عارف اكتبة
من قايمة Accessability فى الStart menu هتجيب حاجة اسمها On-Screen Keyboard

ربنا يكرمك ويرزقك يباشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crazydeepman مشاهدة المشاركة

بص يا استاذ ابو نورا
بعض قراءه ردك مره و 2 و 3 و بعد ذهولي من اسلوبك في الكلام و الرد و الالفاظ فكرت اعمل تقرير بمشاركه سيئه لكني تراجعت لان الاداره معاك فلا تعليق

مش الإدارة بس يكريزى انا ولا مشرف ولا مدير أهو وبقولك خد بعضك من هنا ومش عاوزين نشوفك تانى
لو عاوز تدخل تنقل شغلنا كوبي وبيست اتفضل لكن ان موضوعاتى تتاخد وتتفصل ان واحد خواجة من عندكوا هو اللى عاملها يبقى ده يثبت ان المنتدى ده الناس فيه حرامية بيسرقوا مجهود غيرهم (إدارة وسخة مفيهاش راجل)

اما بالنسبة للتبرعات وكل الحاجات اللى فاكرين انها عمل خيرى وكيت وكيت ممكن ببلاغ صغير للأمن الوطنى يقفلوا الموقع ويحبسوا صاحبة وده بسبب التبرعات اللى بيلمها (هيقعدوهم على .......)

بالنسبه للادراه و السبوبه و كل الكلام الجميل ده فا ميخصنيش لاني ماليش نسبه و اكرر انا عضو عادي قالو حدفع حدفع زيي زي اي حد

هناك ده لو ثبت ان كل كلامك صح لان العالم ببواطن الامور هو الله فا مبحبش اعرف كل اللي انت قلته انا ميخصنيش هناك الا الستفاده العلميه و الفنيه كل الكلام بتاعك بخصوص الفلوس ده ولا اعرفه وطبعا النقطه من ضمن اللي قولته كله اللي متأكد منها ان الاعلانات مش ببلاش هناك و ده طبيعي
اما بخصوص اساءتك للادب فيا فانا مش حرد عليك مش لاني مثلا مش عارف لكن عشان الناس تشوف فرق من تعاملي وتعاملك وردي وردك فلا تعليق تاني مره
موضوع انك تبعت رسايل ع الخاص للناس او تسيء للمنتدى بأى شكل سواء بإعلانات ولا حسابات وهمية ولا كزا وكزا ده مفيش أوسخ من كدا الصراحة
انت يا بنى آدم بتسيء ليا ولغيرى من الناس الأفاضل زملائى اللى رافعين شغلهم على الموقع وقليل عليك الحرق ، منك لله ياشيخ حسبى الله ونعم الوكيل ربنا ينتقم منك

و عشان متعملش حوار من اني بعتلك على الخاص انا بعتلك عشان اقولك ترد على مشاركتي و مستني ردك تحب ارفعلك صوره ولا ترفعها انت؟؟ مانا اتعلمت منك يا استاذي الفاضل
و بعدين بخصوص الجلاشه ؟؟؟ حتعمل ايه ؟؟ و حتقول ايه فيما مالم يقله مالك في الخمر؟؟؟ و برحتك برضوا لاحظر يهم و لا وقف يلم يا بوبو
يعنى واحد فاضى مش وراه حاجة غير أذية الناس روح ياشيخ الله يحرقك
انا مش حرد على الموضوع نفسه خلاص انا رديت من زماااان
و الواضح ان نايل موتورز تعبك على الاخر و شايل منه سواد الف لابأس عليك
بس السؤال ليه نظريه المؤامره؟؟؟ ليه فارض بالعافيه اني من الاداره؟؟؟؟ ليه ماكونش تاني بكررها من الاعضاء العاديين و احبيت اضم واحد بعينه هناك؟؟؟ و عايزني اقوله على العام ؟؟ وساعتها بجد انا بقيت شتت الناس !!!!! طب ماسعاتها هتقولي ماتقوله على الخاص!!!!
براحه ياكبير على اعصابك منتداك عايزك عشان تفيده و الا لو جرالك حاجه لقدر الله حيدخل المنتدى شباك وراثه وساعتها حتندم انك مبعتهوش لدانيت
مستني بقيه التسليه او الجلاشه
حسبنا الله ونعم الوكيل اللهم رد كيدهم فى نحورهم ، هو مين هيورث اه وفين الكلام ده ونظرية المؤامرة روح ياشيخ ربنا ياخدك
قديم 03-01-2014, 07:54 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

والله يا اخ كريزى انا قولت وبكرر تانى انت بالنسبالى نكرة وديه مش شتيمة ده واقع
لا اعرفك ولا يهمنى اعرفك وبالتالى لا هشتمك ولا كلامى موجه ليك انت
عايز تاخدة على صدرك انت حر برضو وشايف ان الافعال اللى وصفتها ديه عيب وتنقص منك ومن منتداك فالاولى مكنتش تدافع عنه ولا تروج ليه من تحت لتحت

الموضوع من بدايته عن نايل موتورز وادارته وسرقته انت دخلت فى الخط بفعل مش مظبوط فجه فى السياق ومن قبله ومن بعده وبيك ومن غيرك حرامية وكذابين

انت بقى لو ميخصكش موضوع المنتدى ده والمنتدى ده اخرج منها واسكت خالص ومتكسفش نفسك بالدفاع عن سبوبه ملكش فيها زى ما بتقول

لو حتى مش احترماً لنفسك يبقى لاتقاء الشبهات
لكن لما تدافع عن حرامى انا اسف مضطر اعاملك بما تستحق زيه بالظبط

وبالنسبة للعصبيه انت عندك حق فيها ده طبعى طول عمرى دمى حامى ومبطيقش النطاعة والبرود ومليش فى اللف والدوران ولا يلزمنى

ومتقلقش محدش بيموت ناقص عمر ولما ربنا يقدر موتى ان شاء الله مصر موتورز هيستمر علشان متبناش على سبوبة ومصالح ووصيتى انه يستمر وقف لله تعالى وفيه مؤسسين كتير غير هنا يقدرو يمشوه احسن منى مليون مرة بس انت معزور علموك هناك ان المؤسس ده يعنى صاحب سبوبه ودافع فلوس لكن هنا المؤسسين والمشرفين ملاك و قدامى الاعضاء اتبنى الموقع على اكتافهم وفضلهم محفوظ ليوم الدين

انا عازرك شوية علشان البيئه اللى انت جاى منها مخلي تفكيرك كله فى السبوبه والمصلحة ربنا يهديك ويهديهم

ونورتنا الشوية دول والله مش عارف اقولك ايه ابقى تعالى كل يوم وجيب اصحابك معاك اديك عرفتنا وعرفت السكة ولو لسه مش عارف نعرفك كمان

اخر موضوعاتى

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى