العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 19-02-2011, 11:58 PM
الصورة الرمزية Meemo The Beast
Meemo The Beast Meemo The Beast غير متواجد حالياً

Meemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant future
افتراضي رد: البلطجية لا زالوا أحياء يرزقون .. لابد أن نتحرك سريعا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انتا عارف يا زعيم المشكله ان الناس ديه ناس وسخه ومعندهاش دين ولا تعرف ربنا ممكن يعملك حاجه في العربية وانتا راكنها بره فالواحد بيشتري نفسه وبيرميله الفلوس اللي هو عايزها في وشه

لكن والله الواحد لو معهوش حاجه يبكي عليها انا كنت دبحتهم لو مكانك
و ده اللي خلاني خفت على عربية الأستاذ خالد الجديدة و هما البلطجية عارفين كويس ان احنا خفنا على السيارة و لكن دعني أتسائل معك ماذا لو كان هذا الموقف مع والدي أو أختي و أو اي شخص ضعيف أو كبير في السن و ما هو موقف الباشوات اللي متلقحين جوا قسم المرور مش ممكن تقولي ان هما ما يعرفوش اللي بيحصل و لا بيتربحوا منه عشان كدة لازم كل مسئول من اللي بيتغنوا بالتطهير أن يعلم بمثل هذه الأمور و على فكرة هناك الكثير من هذه الأشكال في وسط البلد و الحسين و السيدة و غيرهما و احنا لازم شكلنا ينضف بقى مش معقول كدة

اذا طال الزمان ولم تروني ......... فهذا اسمي فتذكروني
اذا دفن جسمي تحت الرمال ......... فهذا خطي لا يزال
لا إلــــــــــــه إلا أنت ســــبحانك إني كنت من الظالميــــــــــــن

Ayman M. Zaki

قديم 20-02-2011, 12:13 AM
الصورة الرمزية cheetosmini
cheetosmini cheetosmini غير متواجد حالياً

cheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to behold

فترة وعتعدى كلنا لازم نستحمل

اللهم اتنا فالدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار
قديم 20-02-2011, 12:16 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

بصراحة انا عجبني موقفك
لان مفيش اي انتظار بخمسة جنيه!!!
دا في العتبة و الدنيا زحمة و ووسط البلد و عاملين جراج و 5 ادوار و امن و حراسة و نظافة و الركنه ب 3 جنيه !!!
و ثم لو الركنه ب 5 جنيه كان يقولك زي في اماكن في التحرير تيجي تركن يقولك يا بيه الركنه ب 5 جنيه يا توافق يا ترفض مش يقولك لازم تدفع 5 جنيه !!! و ثم انت جوا العربية اصلا!!!
و برضه حتى لو كلامه صح لازم يوريك كارنيه من المحافظة
عموما اتمنى ان الجميع يقف من دلوقتي صف واحد و يقول لأ للبلطجة و الاستغلال سواء بتاع البلطجية او الحكومة
بخصوص معاملة المرور
البلد مش حيتصلح حالها لواحدها
انت المفروض كنت تكتب شكوى رسمي و تسلمها لرئيس وحدة التبين
قديم 20-02-2011, 12:23 AM
الصورة الرمزية Meemo The Beast
Meemo The Beast Meemo The Beast غير متواجد حالياً

Meemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

بصراحة انا عجبني موقفك
لان مفيش اي انتظار بخمسة جنيه!!!
دا في العتبة و الدنيا زحمة و ووسط البلد و عاملين جراج و 5 ادوار و امن و حراسة و نظافة و الركنه ب 3 جنيه !!!
و ثم لو الركنه ب 5 جنيه كان يقولك زي في اماكن في التحرير تيجي تركن يقولك يا بيه الركنه ب 5 جنيه يا توافق يا ترفض مش يقولك لازم تدفع 5 جنيه !!! و ثم انت جوا العربية اصلا!!!
و برضه حتى لو كلامه صح لازم يوريك كارنيه من المحافظة
عموما اتمنى ان الجميع يقف من دلوقتي صف واحد و يقول لأ للبلطجة و الاستغلال سواء بتاع البلطجية او الحكومة
بخصوص معاملة المرور
البلد مش حيتصلح حالها لواحدها
انت المفروض كنت تكتب شكوى رسمي و تسلمها لرئيس وحدة التبين
الحقيقة أني كتبت هذه المشاركة و نزلتههها الفيس بوك حتى تصل الشكوى و لكني لا أعرف رئيس وحدة التبين و أظن أنه ربما يكون متواطئا مع هؤلاء و لا أعتقد أنه لا يعلم ما يحدث لأن أعداد هؤلاء كثيرة جدا حول المرور

اذا طال الزمان ولم تروني ......... فهذا اسمي فتذكروني
اذا دفن جسمي تحت الرمال ......... فهذا خطي لا يزال
لا إلــــــــــــه إلا أنت ســــبحانك إني كنت من الظالميــــــــــــن

Ayman M. Zaki

قديم 20-02-2011, 12:36 AM
corsair
Guest

المره الوحيده اللي قولت فيها لا لبطلجي في الجراج عندي لاقيت تاني يوم الصبح 3 فرد كاوتش من العربية مضروبين بمطوه ومن بعدها اختفي معرفش راح فين والعربية كانت لسه زيرو حسبي الله ونعم الوكيل

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة