العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 04-04-2011, 10:23 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل توافق على ترشيح العضو اللدود ( كورسير ) الشهير بأحمد ممدوح لانتخابات مشرفين مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

البط والفراخ والنعام دول تبعك انت يا نوح باشا
بقى تنفضلنا كلنا اول امبارح وتروح تاكل لوحدك
الله يسهلك يا عم

كلها كام شهر ويجيلك المحروس وابقى قابلني لو قعدت في البيت اصلا
:w6w2 00504112246446a:w6w200504 112246446a:w6w20050411224 6446a

كورسير حبيب قلبي هيجيبلنا بيانو وطقم صيني من ابو 50 ألف جنية هدية
:playing_m usic:

والله انت غلبان يعني الحاج ده ماخد حاجات ب 4 مليون جنيه ومن جبروته ولع في المول كله

وعايز طقم ب 50 الف بس
قديم 04-04-2011, 10:24 PM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي صور هزت العالم .... + 18 فقط من فضلكم

أعتذر عن أدراج مثل هذا الموضوع ولكن لي هدفان

أولاً حتى يحمد الله كل من يجد قوت يومه ويبات أمناً في سربه كما قال رسولنا الكريم

ثانياً حتى تعلمون ويعلم العالم لماذا نثور على حكامنا اللذين أصابتهم التخمة في عقولهم قبل بطونهم فماتت ضمائرهم وأحاسيسهم وتركوا أخواننا المسلمين في بقاع العالم المختلفة يتعرضون لمثل هذا أو أن للأسف يتنصروا

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم

قديم 04-04-2011, 10:26 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور هزت العالم .... + 18 فقط من فضلكم

يارب .... احفظنا جميعا ... يارب العالمين
يارب احفظ نسائنا وبناتنا من شياطين الانس
اللهم سترك وحفظك وامنك ورعايتك يارب العالمين

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 04-04-2011, 10:32 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل توافق على ترشيح العضو اللدود ( كورسير ) الشهير بأحمد ممدوح لانتخابات مشرفين مصر موتورز

انا مواقف يشده لانى احمد ممدوح حبيبى من ايام الجيزه و كمان مصر موتورز بعد كده ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

كريم على
قديم 04-04-2011, 10:34 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

سهلة
جبته لنفسك
يا مشرف المستقبل

أولا عدد المشاهدات عندي كان صفر
عدد الردود 2
أنا قلت اه
الرد الاول خلص ومشي من غير ما يقول رأيه علق بس من غير استطلاع
بين الرد الاول والثاني اللي هو ردك 4 دقايق ومش منطقي يعني انه هيقعد 4 دقائق يفكر هيقول اه والا لأ
الرد التاني ردك وقلت انه مش عاوز وهتبقى مصيبه لو رشح نفسه لانه هيفوز ولحظتها انا فتحت فلقيت الاستطلاع على لأ بعد مشاركتك على طول
عملت ريفرش على المشاهدات كانت لسه صفر

يبقى مين يا نااااااااصح اللي قال أول لأ

شكلك كده هتدخل لحزب عمرو مصطفي وكريم وهحطك في دماغي
لازم انت تجيب سرتى فى كل حته اقول ايه بس

على فكره النت اشتغل خلاص

كريم على

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة