العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 09-01-2014, 04:46 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold
افتراضي سهره فى سوق سيارات المنصورة

بسم الله الرحمن الرحيم

جت الصدفه يوم الاربعاء معايا ورقة لازم اوصلها لصاحبها اتصلت علية لقيته فى سوق السيارات الى بعد الاستاد قلت له جاي لك اهو نتفرج شويه

دخلت السوق لقيت الشله كلها هناك قلت هيصه وهجوم وقلت بسم الله اما نشوف سعر العربيه الى معايا تعمل كام

دخلت على اول نيو اكسنت
المواصفات
لون نبيتي
فبريكه بس مليانه خدوش والعتب واخد كام خبطه من الجنبين
موديل 2009 اوتوماتيك
مفيش اي اضافات فيها خالص ولا حتي جنوط ومغيره اكصدام ومفيش فوانيس شبوره

السعر بقة بدايه الكلام 80 الف وصلت لغاية 78 بالعافيه

عدادها 29000
بس حاله العربيه من بره متبهدل وشكله مش شرعي

دخلت على واحدة تانيه
2008
فبريكه بس فيها رفرف واكصدام متغير
والريداتير مش اصلى والبطاريه تعبانه وحتي الوش بتاع الماتور مش هو الى فى عربيتي والفوانيس قدام مش اصلي ولونها اسود وشكلها عجوزه

مطلوب كام يا سيدي
بدايه الكلام 68000
وصلنا 66000

والنبي الاسعار دي مش حرام ؟؟؟

دة انا كنت فاكر ان عربيتي اخرها 60 الف بالكتير ويوم ما جالي واحد ب 60 قلت حرام عليا اخدعه وياخد عربيه اكتر من توبها خليها معايا احسن واهي مش مزعلاني

مع ان حاله العربيه بتاعتي احسن واروق وجنوط وفرش يعنى بيتي

عربيات فى السوق تعبانه واسمع اسعار خيال

انا مصدوم

قديم 09-01-2014, 05:26 AM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سهره فى سوق سيارات المنصورة

فعلا عربيات سوق المنصوره معظمها مش مظبوط وفيه عربيات مغيره ارباع وانصاص ويقولك فبريكه كمان شغل نصب

قديم 09-01-2014, 09:41 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

اشك ان عربيتك تبقى ب 60 بس كدا انت كنت مسترخصها فحت

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 10-01-2014, 02:58 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold

فعلا يا ميدو كلام سليم معظم الى هناك تجار وعربيات نص كم

والله يا استاذ احمد انا كنت فاكر الاسعار كدة وبعدين مهما كانت موديل 2008 لكن هناك فاكرين ان العربيه حتي لو موديل 2000 تبقي جديده وتستاهل اي حاجة

الصراحة مفيش احسن من الزيرو وسط سوق زي ده بالاسعار دي والحالات دي