العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 22-11-2010, 12:39 AM
عظيمه عظيمه غير متواجد حالياً
من انا؟: علمت ان رزقى لن يأخذه غيرى فاطمئن قلبى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: بموووت فى العربيات

عظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond repute
افتراضي سؤال لاهل الخبرة فى البى ام

معلش يارجالة سؤال متواضع شوية...
عن السيارة bmw 316i ولكن موديل 81كنت عاوز اعرف متوسط سعرها وهل تنصحون بشرائها ام لا وما هى مشاكلها وخاصة مع قطع الغيار..
ولكم منى جزيل الشكر
وعلى فكرة العربية مغيرة الوش بتاعها مركبة وش 1990وتابلوه كمان ومجنطة
وجزاكم الله خيرا
قديم 22-11-2010, 02:08 AM
MFM MFM غير متواجد حالياً

MFM has a spectacular aura aboutMFM has a spectacular aura aboutMFM has a spectacular aura about
افتراضي رد: سؤال لاهل الخبرة فى البى ام

ياريت الافادة لان الناس بتقول البى ام اى موديل حتى ولو 80 قطع غيارة نار نرجو الافادة
قديم 23-11-2010, 09:36 PM
عظيمه عظيمه غير متواجد حالياً
من انا؟: علمت ان رزقى لن يأخذه غيرى فاطمئن قلبى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: بموووت فى العربيات

عظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond reputeعظيمه has a reputation beyond repute

أمال فين الخبرات يا رجالة؟؟؟
محدش نفعنا بحاجة يعنى
قديم 23-11-2010, 10:24 PM
mhh_hamed mhh_hamed غير متواجد حالياً

mhh_hamed will become famous soon enough

السلام عليكم انا افيدك من الاخر شيل الموضوع ده من دماغك خالص واوعى تفكر تجيب bmw قديمة من الاخر هتتبهدل زىما انا متبهدل حاليا انا اشتريت واحدة 520 مو 77 مطلعة عين ابويا قطع غيار نار ده اذا لقيتها اصلا وكمان سعرها فى النازل يعنى من الاخر عربية ملهاش لازمة فى ايامنا دى ومش هتلاقى اى حد يشتريها منك بسهولة انا بقالى سنة من ساعة ما اشتريتها مهى مش عايزة تتباع تانى وكل واحد يجى يشتريها يخسف بتمنها الارض فمن الافضل بلاش احسن انا نصحتك
قديم 23-11-2010, 10:28 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

ازيك يا عظيمه باشا
نويت تغير و لا بتسأل لصديق

كنت اتمنى افيدك بس مليش فيها
هي بس البي ام القديمه مفضله اكتر للشباب
خصوصا انك بتقول انها مغيره وش و تابلوه و مجنطه ..
يعني غالبا كانت مع واحد بيحب يجري و يحرق وكده
لأن قليل اوي لما تلاقي موديل زي ده متحافظ عليه ومتباعتش كذا مره ..و اتغيرت فيها كل حاجه
لو عاجباك اوي و مصمم عليها اكشف عليها كويس اوي ...
وابقى طمنا عملت ايه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &