العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 30-08-2009, 07:22 PM
chingy chingy غير متواجد حالياً

chingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura about
سؤال عاجل اووووي للابيزا

كنت عايز مساعدة هامة جدا يا باشا بخصوصو ابيزا 98 هل ينفع يركب لها بور ولا لاني معروض عليا واحدة 98 ومفيهاش بور وهل لو ينفع في اضرار من كده ولا بالامانة لاني معروض عليا واحدة وكمان اللون السلفر اللي كنت بدور عليه بجد وانا حروح اشوفها بس سمعت ان مفيهاش بور حزعل جدا بعد ما لقيت اللون المناسب فلو ركبت البور عادي ولا لا وشكرا وعايز راي كل الخبراء
قديم 30-08-2009, 08:15 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عاجل اووووي للابيزا

ممكن يركب و ممكت تسقط مكنة بطرمبه باور بالخزنه بكله بس هي اساسا دركسيونها ناعم مش محتاج باور يعني خصوصا ان العربية صغيرة و مش تقيلة للدرجة عشان تحتاج باور غير كده معتقدش انها هتطلع مظبوطه

IBIZA
قديم 31-08-2009, 05:34 AM
chingy chingy غير متواجد حالياً

chingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura about

يعني دركسيونها ناعم زي الهيونداي اكسنت 99 و98 كده ولا اتقل وطب بالنسبة للتكيف ايه نظامه لوركب وفي حدود كام وهل بيتجاب تكييف كامل ولا بيكون في حاجات موجودة في العربية اصلا وبيتكمل عليها وهل فعلا اسعار قطع الغيار للعربية دي غالية بصورة فظيعة زي ما بسمع ولا في مبالغة في الكلام دا وشكرا جزيلا
قديم 31-08-2009, 05:43 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chingy مشاهدة المشاركة

يعني دركسيونها ناعم زي الهيونداي اكسنت 99 و98 كده ولا اتقل وطب بالنسبة للتكيف ايه نظامه لوركب وفي حدود كام وهل بيتجاب تكييف كامل ولا بيكون في حاجات موجودة في العربية اصلا وبيتكمل عليها وهل فعلا اسعار قطع الغيار للعربية دي غالية بصورة فظيعة زي ما بسمع ولا في مبالغة في الكلام دا وشكرا جزيلا
لا اتقل من الاكسنت

يتكلف حوالي 2500 جنيه كااااااااامل

مش غالية للدرجة لا الناس بتبالغ جامد في موضوع اسعار قطع غيار الابيزا

IBIZA