العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 09-10-2010, 05:04 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أستفسار للمتعاملين مع البنك الوطنى للتنمية (النظام الاسلامى)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة autoo مشاهدة المشاركة

انا متشكر جدا والله يااستاذ سيف على ردك السريع جزاك الله كل خير ومعلش بس عاوز اعرف راى حضرتك اية فى كونتكت لان نائب المدير بتاعهم قالى ان كل الانظمة بتاعتهم اسلامية وبتفرق فى موضوع التامين بس وانا والله محتار ونفسى اتعامل معاملة اسلامية بعيد عن اى شبه ربا فياريت حضرتك تفدنى
كونتكت قريبة من النظام السلامى وبيها تامين حتى فى النظام بتعها السلامى لو مقلوش للعميل على التامين بيعملوة من وراة ويضاف سعرة على السيارة
ممكن تكلمنى ونشوف حضرتك محتاج اية واقدر اساعدك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 09-10-2010, 05:07 PM
darehawk darehawk غير متواجد حالياً

darehawk is on a distinguished road
افتراضي رد: كونتكت وتوكيل لادا

انا متشكر جدن لحضرتك انا فعلا دخلت المنتدى عشان استفيد من خبرات حضرتك في المجال ده معلش سؤال تاني هوا ايه محتوى الفاتورة الضريبية يعني فيها حاجة تخص العربية اللي بشتيريها زي رقم الموتور والشاسيه ولا حاجة خاصة بالشركة ومتشكر جدن لحضرتك
قديم 09-10-2010, 08:16 PM
damdam41 damdam41 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس مصطفى سالم
التخصص العملى: تكنولوجيا المعلومات

damdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: التقسيط بطريقة إسلاميه

انا ايضا منتظر

مهندس مصطفى سالم
قديم 10-10-2010, 01:08 AM
الصورة الرمزية samehsaeed
samehsaeed samehsaeed غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير إلى الله
التخصص العملى: مبرمج دوت نت
هواياتي: القرآة والتعلم

samehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

هقولك نصيحة مهمة جدا جدا
فى الدنيا دة كلها وبزات فى العربيات
الكلام غير التنفيز الفعلى
ومهم جدا لما تقول شى تكون جربتة ومريت بتجربة فية مش سمعت كلام وبس
منتظر اعرف تجربتك بالتفصيل مع عبد اللطيف جميل
والله يا أستاذ سيف ده أنا اللي كنت منتظر إني أعرف أعتر فيك في أي موضوع وأخيرا جت الفرصة أنا منتظر نصيحتك بقى في موضوع التقسيط ده انا نفسي أجيب نيسان صني سوبر صالون ايه أحسن حل ليا منتظر ردك بفارغ الصبر ، تحياتي

اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنّا

قديم 10-10-2010, 01:10 AM
الصورة الرمزية samehsaeed
samehsaeed samehsaeed غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير إلى الله
التخصص العملى: مبرمج دوت نت
هواياتي: القرآة والتعلم

samehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damdam41 مشاهدة المشاركة

انا ايضا منتظر
خلاص ميعادنا أول ما أخلص الورق بتاعي بإذن الله أهم حاجة خليك متابع بس

اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنّا

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة