العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-03-2011, 05:09 AM
cars admire
Guest

افتراضي رد: the komy and the secret

مهند النجار
قديم 23-03-2011, 05:11 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الصين ما عملتش حاجة عدلة!

بصوا ياجماعه انا بدون مبالغه تلات ارباع الاجهزه اللى معايا من انجلترا وصناعه صينى بصراحه فعلا فرق السما من العمى اللى بييجى مصر فعلا اسوا ماصنعت الصين بناء على طلب الزبون المستورد

قديم 23-03-2011, 05:12 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لا وألف لا للبرادعي العميل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

حبيبى يااسد الله انا لا اخونك ابدا ازاى ياراجل ده انت من الناس اللى انا بحب اراءهم
انا بس باقول وجهه نظرى ليه انا مش هانتخبه وفعلا فيديو الشيخ وجدى غنيم يحسسك انك لو ماحذرتش منه غلط
وعمر الاختلاف مايفسد للود قضيه بيننا ابدا
احنا يهمنا صالح مصر بس
وانا باعتز بيك انت اخ كريم وانت عارف
بالمناسبه انا اسمى علاء:14369D~1 49:

علاء باشا أعتذر عن خطئي بأسمكم الغالي فهو علاء وأنت في قلوبنا عالي القدر والمكانة

كل أبن ادم يؤخذ من كلامه ويرد هذا الرجل الذي لا أختلف معكم في علمانيته المفرطة ألا أني أراه الرجل المناسب لمصر في هذه المرحلة ولمدة رئاسية واحدة 4 سنوات وألا البديل سيكون عمرو موسى الذي رضع الفساد بأنواعه في حجر مبارك ولن يفعل شيئاً لمصر وقد أقترب من ال80

ومدة 4 سنوات للبرادعي تكفي حتى يتحرك المجتمع المصري وينضج ويخرج لنا شاباً في الأربعينيات من عمره مسلماً يحب دينه وكفئاً لمنصبه -- كأردوغان مثلاً --

هذه رأيي الذي يحتمل الخطأ أو الصواب فأنا في النهاية بشر وفي كل الاحوال فأمامنا وقت طويل حتى الأنتخابات الرئاسية في نهاية هذا العام

نتمنى من الله أن يمن علينا سريعاً برجل فيه المواصفات التي تليق بمصر فلا نضطر للبرادعي أو موسى او أيمن نور

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم

قديم 23-03-2011, 05:22 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

ربنا يخليك يااسد
بالمناسبه انا كنت مرشح برضه عمر موسى وحاططه فى دماغى بس مستنى اعرف برنامجه ايه وكطده وشفته بيتكلم فى التليفزيون تقريبا مع عمر الليثى باين معرفش عارف موضوع القبول وكده انا متقبلتوش قوى برضه حاسس انه مش مجمع برضه هههههههههههه

طب ايه رايك بس من غير ضرب فى احمد شفيق انا مقتنع بشده بالراجل ده وحاسس انه مخلص قوى ياااسد وسيبك من الخلفيه العسكريه بتاعته (كلها حاجات تافهه للى مش لاقين له عيب )

قديم 23-03-2011, 05:38 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يااسد
بالمناسبه انا كنت مرشح برضه عمر موسى وحاططه فى دماغى بس مستنى اعرف برنامجه ايه وكطده وشفته بيتكلم فى التليفزيون تقريبا مع عمر الليثى باين معرفش عارف موضوع القبول وكده انا متقبلتوش قوى برضه حاسس انه مش مجمع برضه هههههههههههه

طب ايه رايك بس من غير ضرب فى احمد شفيق انا مقتنع بشده بالراجل ده وحاسس انه مخلص قوى ياااسد وسيبك من الخلفيه العسكريه بتاعته (كلها حاجات تافهه للى مش لاقين له عيب )

لأ كده الموضوع هيوصل لتقطيع الهدوم مش بس الضرب
ههههههههههه

ألا أحمد شفيق

دا كان مجرد محلل لمبارك في أواخر أيامه ومن الفاسدين حتى النخاح

لا يغرنك حلاوة اللسان وطلاوة المنطق والتواضع الخادع الذي أنكشف أمام علاء ا

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة