العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-08-2010, 04:31 PM
هيثم فريد هيثم فريد غير متواجد حالياً

هيثم فريد is on a distinguished road
افتراضي عاوز اجيب لوجان افيدونى وياريت الناس اللى مجربة تحكى

السلام عليكم السادة الاعضاء المحترمين انا عاوز اجيب لوجان وبصراحة انا منبهر بيها فبرجاء افادتى وانا ناوى بامر اللة اجيب الكاملة منها وسعرها عامل 68000 ومش عاوز اندم من فضلكم عاوز نصيحتكم اشترى ولا اعمل اية ولو هشترى اجيب انهى موديل 2010 ولا 2011 وارجو الافادة من كل شيءمن ناحية قطع الغيار هل هى غالية قوى وهل هى متوفرة خارج التوكيل واستهلاك البنزين ووسع العربية وامكانيتها وتكيفها هل هو ممتاز ام لا واخبار التوكيل اية فى التعامل مع العملاء يعنى ارجو افادتى من كل حاجة لانى محتارررررررر جدااااااا وشكرا للاطالة
قديم 05-08-2010, 04:36 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اجيب لوجان افيدونى وياريت الناس اللى مجربة تحكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم فريد مشاهدة المشاركة

السلام عليكم السادة الاعضاء المحترمين انا عاوز اجيب لوجان وبصراحة انا منبهر بيها فبرجاء افادتى وانا ناوى بامر اللة اجيب الكاملة منها وسعرها عامل 68000 ومش عاوز اندم من فضلكم عاوز نصيحتكم اشترى ولا اعمل اية ولو هشترى اجيب انهى موديل 2010 ولا 2011 وارجو الافادة من كل شيءمن ناحية قطع الغيار هل هى غالية قوى وهل هى متوفرة خارج التوكيل واستهلاك البنزين ووسع العربية وامكانيتها وتكيفها هل هو ممتاز ام لا واخبار التوكيل اية فى التعامل مع العملاء يعنى ارجو افادتى من كل حاجة لانى محتارررررررر جدااااااا وشكرا للاطالة
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

وليه لا برغم ان اللوجان حديثة العهد فى السوق المصرى بس كلمة حقق اثبتت نفسها بقوة فى تلك الفئة

وطبعا انا مش عارف حيكون فيه فرق بين 2010 و2011 بس مااعتقدش حتفرق كتيير اوى

ومعظم الناس بتتكلم عن العربية كويس وحضرتك ممكن تتابع كل مواضيع قسم اللوجان

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=26998

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=13926

وبالتوفيق
قديم 05-08-2010, 04:39 PM

شكرا لحضرتك وهل تنصحنى بالشراء
قديم 05-08-2010, 04:47 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم فريد مشاهدة المشاركة

شكرا لحضرتك وهل تنصحنى بالشراء
شكرا ليك وتوكل على الله العربية كويسة جدا
قديم 06-08-2010, 12:05 PM

استاذ وليد انا شاكر حضرتك جدا وربنا معاك وعان لماهو فية الخير لامة العربية جميعا بكل طوائفها