العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 09-10-2012, 05:52 PM
wael_tahon wael_tahon غير متواجد حالياً

wael_tahon is on a distinguished road
افتراضي تجربتى مع مركز المتحدة للصيانة

إمبارح رحت لمركز المتحدة للصيانة لعلم صيانة لسيارة هيونداى إلنترا والمركز عرفته عن طريق إعلان منشور هنا فى المنتدى.

إنطباعى عند مغادرة المركز ممتاز وأكيد هرجعلهم تانى فى أى صيانة قادمة, الإستقبال والتعرف على المشكلة منك ممتاز, عندهم مخزن قطع غيار ولو معندهومش القطعة اللى إنت عايزيها ممكن تشتريها من برة أو يخلو حد يشتريهالك.

لاحظت إن الصنايعية اللى بيشتغلوا فى السيارة مش شغالين مع نفسهم ولكن ليهم رئيس بيتابعهم ويشرف على شغلهم.

إستلمت السيارة فى النهاية مخدومة تمام ومشاكلى إتحلت وموتور السيارة متنضف والجسم بتاعها متنضف كمان.

شكرا لمركز المتحدة
قديم 09-10-2012, 07:37 PM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً
المصرية لصيانة السيارات الحديثة AMA

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all
افتراضي رد: تجربتى مع مركز المتحدة للصيانة

اهلا بحضرتك استاذ وائل وانشاء الله تكون معرفة خير باذن الله ......

وطبعا بشكر حضرتك على الكلمات الرقيقة اللى حضرتك قولتها عننا مما يساعدنا على بناء اسم وسمعة طيبة بين الناس نسعى لها بالعمل الجاد ما يقرب من سنتين حتى الان كمركز خدمة .... وانشاء الله دايما نكون عند حسن الظن

شكرا لحضرتك لنقل التجربة
قديم 04-11-2012, 01:24 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: تجربتى مع مركز المتحدة للصيانة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود حسين المتحدة مشاهدة المشاركة

اهلا بحضرتك استاذ وائل وانشاء الله تكون معرفة خير باذن الله ......

وطبعا بشكر حضرتك على الكلمات الرقيقة اللى حضرتك قولتها عننا مما يساعدنا على بناء اسم وسمعة طيبة بين الناس نسعى لها بالعمل الجاد ما يقرب من سنتين حتى الان كمركز خدمة .... وانشاء الله دايما نكون عند حسن الظن

شكرا لحضرتك لنقل التجربة
لو سمحت انا بكرة ان شاء الله يمكن اسافر القاهرة علشان لقيت عربيه بروتون واجا 2005 للبيع اوتوماتيك و كنت عايز افحصها بس انا معرفش اي حاجه في القاهرة فهل عندكم خدمة الفحص بالكامل على جميع اجزاء السيارة بالكمبيوتر ولا لأ و كمان انا حروح افحص بعد الساعه 5 المغرب الراجل صاحبها مش فاضي قبل كده منكن تساعدني حضرتك و يا ترى السعر كاااااام الفحص الكامل و شكرا

الكلمات الدليلية
المتحدة, مراكز خدمة وصيانة سيارات, اسبيرانزا