العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 12-02-2010, 03:07 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قصتى مع التيجو بعد مرور 6500 كيلو

استاذ بندارى
ممكن تقولى ايه اكتر سرعه مشيت عليها بالتيجو وحسيت انها لسه راسيه دا طبعا بعد ماتقولى اللى معاك 1600 ولا 2000
وايه اخبار العفشه .. ناعمه ولااااا ؟؟؟؟؟
قديم 12-02-2010, 03:21 AM
الصورة الرمزية egypt_farmer
egypt_farmer egypt_farmer غير متواجد حالياً

egypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

استاذ بندارى
ممكن تقولى ايه اكتر سرعه مشيت عليها بالتيجو وحسيت انها لسه راسيه دا طبعا بعد ماتقولى اللى معاك 1600 ولا 2000
وايه اخبار العفشه .. ناعمه ولااااا ؟؟؟؟؟
انا معايا تيجو 1600 ومشيت بيها بسرعة 140 كيلو وثابته وزى الفل ولو حبيت امشى بيها بسرعه اكتر من كده اعتقد انها مش هتزعلنى بس انا مش من هواة الجرى .. بصدق وانا عامل اول امبارح صيانه على 6000 كيلو العربيه زى الفل .. وواللهى لو وحشه كنت هقولكم
قديم 13-02-2010, 04:29 AM
Tiggo Sunny Tiggo Sunny غير متواجد حالياً

Tiggo Sunny is on a distinguished road
رد: قصتى مع التيجو بعد مرور 6500 كيلو

لو سمحت يا باشا أنا أعرف أن التيجو ال 1600 مانيوال بس مش عارف أن فى منها أوتوماتيك ممكن تقولى كانت بكام ومنين...؟
قديم 13-02-2010, 01:29 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tiggo Sunny مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا باشا أنا أعرف أن التيجو ال 1600 مانيوال بس مش عارف أن فى منها أوتوماتيك ممكن تقولى كانت بكام ومنين...؟
لا لا

التيجو 1600 مانيوال فقط

مفيش منها أتوماتيك خالص و لا فى الصين حتى
قديم 14-02-2010, 04:26 PM
kbendary kbendary غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

kbendary has a spectacular aura aboutkbendary has a spectacular aura about

مين اللى قال أن سيارتى 1600 دى 2000 و الله عندى سؤوال وش الشبورة اليمين إتكسر ألاقيه فين