العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 28-01-2009, 01:58 AM
zdo0 zdo0 غير متواجد حالياً

zdo0 is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

استاذ احمد عمرو بعد التحية ارجو منك تقدير تقريبى لاجمالى تكلفة التامين على سيارة فيرنا الايميل هو zdo0@hotmail.com
قديم 28-01-2009, 05:42 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

تم الرد على zdo0 على الاميل الخاص بية

عمرو احمد
01003388954
قديم 28-01-2009, 09:51 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

بس يا أستاذ "عمرو" في عرض مقدم بالفعل للمنتدى من قبل نفس شركتكم الموقرة بنسبة أقل مما جاء في هذا الموضوع
وذلك عن طريق الأستاذ "مينا صبري" والأستاذه "مريم برزي مشرقي"
وتلك النسبة خدمة لأعضاء منتدى مصر موتورز بالأضافة إلى أنه سوف يمنح أمكانية تقسيط مبلغ الوثيقة على دفعات دون أدنى زيادة على سعر الوثيقة
فهل يمكن أن تمنح الأعضاء خصم ما أو مزايا اكثر ؟

==================
محلوظة
لقد قام أ/"مينا" بتنفيذ ما وعد به في الأربعة وثائق التي أصدرها لي ولمعارفي خلال الشهر السابق
قديم 31-01-2009, 03:31 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

السلام عليكم يا اخ بايو شكرا على مشاركتك انا لا اعرف الاساتذة الى ذكرتهم و على فكرة دة احسن سعر فى الشركة عندى و بالطبع احسن سعر فى السوق عموما انا تحت امرك اما بالنسبة للتقسيط هوة اتلغى خالص من قناة السويس مافيش يعنى
و يا اخى انا ممكن اقبلك و اعرفك بناس انا عملتلهم عربيات كتير و مبسوطين و اهم منالسعر كمان خدمة ما بعد الوثيقة السعر الى انا بقولهوك دة ممتاز جدااا
و ياريت تقول السعر الى عملوة الاساتذة من شركتى لبعض الاعضاء لانى عارف نظام شركتى كويس و فعلا جيبت سعر جميل لاعضاء المنتدى
و اخيرا اشكرك على مشاركتك و فى انتظار ردك

عمرو احمد
01003388954
قديم 01-02-2009, 04:59 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامين سيارات مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا اخ بايو شكرا على مشاركتك انا لا اعرف الاساتذة الى ذكرتهم
أستاذة "مريم برزي" رئيس مجموعه وأستاذ "مينا صبري" منتج تأمين وتليفوناته هي 0123186336

اما بالنسبة للتقسيط هوة اتلغى خالص من قناة السويس مافيش يعنى
فعلا يا أستاذ عمرو التقسيط أتلغى من الشركة لكن أ/"مينا" بياخد مبلغ التأمين على دفعات على مسؤليته الشخصية (كما قال وكما تأكدت بعد ذلك من قسم التحصيل)

و يا اخى انا ممكن اقبلك و اعرفك بناس انا عملتلهم عربيات كتير و مبسوطين و اهم منالسعر كمان خدمة ما بعد الوثيقة السعر الى انا بقولهوك دة ممتاز جدااا
أنا يشرفني مقابلتك يا أستاذ عمرو وأنا واثق في كلامك وفي شركة قناة السويس

و ياريت تقول السعر الى عملوة الاساتذة من شركتى لبعض الاعضاء لانى عارف نظام شركتى كويس و فعلا جيبت سعر جميل لاعضاء المنتدى
السعر هو 2.4% ولايتم دفع أية مبالغ زيادة عند تقسيط الوثيقة على دفعات

و اخيرا اشكرك على مشاركتك و فى انتظار ردك
وأنا أشكرك على أهتمامك بالأعضاء وردودك الواضحة

الكلمات الدليلية
تأمين سيارات مصر