العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > السيارات السوبر

السيارات السوبر مخصص للسيارات الرياضية والسيارات الفاخرة

قديم 22-10-2012, 03:11 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
عاجل عاااااااجل بورش كاريرة slr بسعر خاص مقدم 4الاف جنيه و قسط 1500 جنيه بس لمدة 20 عاما عرض خاص من بورش لمساعدة المصريين

السلام عليكم

العرض الرائع ده دعم من بورش للمصريين الغلابه اللي بيتبهدلو في المواصلات .و طلعان عينهم فدي مبادررة طيبة من شركة بورش حيث اعلن المدير الاقليمي لمجموعة شركات بورش المتحده في الشرق الاوسط اثناء زيارته لمصر بأن بورش قررت ان تخصص مليار دولار من ارباحها لمعاونة الشعب المصري الفقير الغلبان بالارتقاء بمستوى القياده و السلامه و التكنولوجيا على طرقات ام الدنيا "الحبيبه" كما اسماها .

و اعلن ان السيارة التي اجمعت الشركه على توفيرها في هذا المشروع هي بورش كاريره slrالنسخه ذات الاربع ابواب لتناسب جميع العائلات المصريه

.. و ذكر من جانبه ان المقدم لهذه السيارة هو 4000 جنيه فقط و قسط شهري ما بين 1500 الى 2700 حسب الفئه المختارة من قبل العميل ..كما انهم حددوا انظمة اخرى لسائقي التاكسي القادمين تبعا لنظام الاحلال لجعل اقساطهم اقل

الصراحه ده مش بيان من بورش .ده بيان من عندي انا,يا ترى منكن نشوف حاجه زي دي بتتحقق على ارض مصر ......كان معكم نادر سيف الدين من قناة الحقيقه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههععهعهعهعهعهعهعهعه عهعههعهعهعهعهعهعهع ههههههههههههههههههههههههه هههههههيهيهيهيهيهييه : w6w2005041113562663: w6w2005041113562663: w6w2005041113562663و السلام عليكم
قديم 22-10-2012, 10:46 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاااااااجل بورش كاريرة slr بسعر خاص مقدم 4الاف جنيه و قسط 1500 جنيه بس لمدة 20 عاما عرض خاص من بورش لمساعدة المصريين

تصدق انا ساذج و مشيت وراك شوية ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 22-10-2012, 01:29 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاااااااجل بورش كاريرة slr بسعر خاص مقدم 4الاف جنيه و قسط 1500 جنيه بس لمدة 20 عاما عرض خاص من بورش لمساعدة المصريين

ههههههههههههههههههههههههه ههه
انا من اول العنوان لحد اخر كلمة عارف انه اشتغاااااالة
بس حلوووووووووة
قديم 22-10-2012, 01:35 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

مع اعتبار القسط الاكبر 2700 على 20 سنة يبقى 650 الف و دا يا دوب يجيب فردتين كاوتش للكاريرا
قديم 23-10-2012, 05:56 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

دي لو حصلت فعلا الكاريرا هتنتشر اكتر من اللانوس نفسها ههههه

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn