العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 02-06-2010, 07:57 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: القصة التي ابكت العالم قصة كفاحي مع ال 128

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bostato مشاهدة المشاركة

هو لسه في تكمله لا فعلا العربيه دي افترت عليك , والله انت ربنا هيكافئك عشان الي حصلك ده.
في انتظار الجزء التالت يا كورسير باشا.

ده كلمة افترت ديه كلمة بسيطة ومتخفش يا باشا كلها ربع ساعة بالكتير اخلص كوباية الشاي اللي في ايدي ديه وهكلمك الجزء الثالث
قديم 02-06-2010, 07:58 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

المهم حتكمل النهاردة ولا بكرة عشان ورايا ميت حاجة

ههههههههههههههههههههههه والله انا حاسس انك شايل شغل البيت النهارده يا ابو حميد ها وراك غسيل ولا ايه متخفش يا ابو حميد احنا لسه اودمنا كدا بالصلاه علي النبي يومين كمان شغل والفنيش يوم الجمعه بليل
قديم 02-06-2010, 08:02 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

تصور انك كرهتنى فى العربيه ديه والى صنعها عارف انا العربيه لو عملت معايه كده والله يا ارميها قدام مقتوره يا اروح ارميها من فوق الطريق الدائرى يا اديها الى شار عليا انى اشترها وخليه يعانى معناتى شويه

قديم 02-06-2010, 08:10 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute

على فكرة انتة فكرتنى بعربيتى الاولى السيات كانت مربيانى
انا مرة كنت فى التجمع الخامس بيها وكلت مطب صغير عادى زى العربيات الى ماشية مطب هايف كدة الموتور وقع وفضل ماسك على قاعدة الفتيس الحمد للة كنت هاسيبو وامشىptmnlo123per1127
ربنا كرمنى بواحد صحبة رفعنا الموتور وربطناة بجنزير وقطرها للميكانيكى
يا يا corsair يا خويا البت عليا المواجع انا صرفت على العربية دى اد تمنها مرتين
كمل ياا corsair نا مستنى ptmnlo123per142
قديم 02-06-2010, 08:38 PM
corsair
Guest

نبتدي الجزء الثالث الواحد حبس كوباية الشاي ويدوبك يقدر يكمل الجزء الثالث قبل ما اتقتل وانام

نبتدي بايه نبتدي بايه اه خلينا في العين السخنة الاول ptmnlo123per184

المهم ضربت في دماغي اني اخد العربية واطلع بيها علي العين السخنه منها مصيف ومنها اطل علي نادي الزمالك هناك

هههههههههههههههههههه كان يوم جمعه وطبعا زي كل مره العربية حرارتها عماله تعلي وانا شغال عليها بالكمدات لحد ما وصلت وياريتني ما وصلت لقيت الشاطئ كان زحمه موت علشان ادخل الشاطئ بالعربية كان لازم تخبط العربية علشان تدخل بيها الشاطئ وقد كان دخلت وحكيت يجي في 4 عربيات وانا داخل وطبعا محدش واخد باله ومش في دماغ اللي خبطهم غير انهم يدخلو الشاطئ المهم دخلت بقلب جامد وقضينا اليوم وانا مروح سئلت واحد ابن حلال اخد انهي طريق وانا مروح افضل القطاميه العين السخنه ولا طريق السويس فقالي طبعا خد طريق القطاميه العين السخنه ومكدبتش خبر وكان اول مره اخد الطريق ده اتاري الطريق ده طالع نازل وطبعا عربيتي مبتعديش ال 60 كيلو في الساعه لو عملت ايه المهم طول ما انا ماشي عربيات راكنه علي جنب بسبب ان الماتور سخن والحرارة عندهم عاليه وانا عربيتي ربنا كان هديها وقولت اعمل ثواب وادي الناس اللي مزنوقين في شوية مايه علشان يملو الريداتير عندهم المهم تقريبا كدا خلصت الميه اللي كانت معايا علي الناس وانا ماشي عامل زي السقا في الطريق واحلي حاجه ماشي بقالي 4 ساعات علي الطريق والطريق مش راضي يخلص قولت اكيد تهت فيه ايه مش عارف المهم اخيرا لقيت البوابة بتاعت القاهره وساعتها اطمنت اني ماشي صح عديت البوابه ومشيت علي الدائري ونزلة نازلة السلام والعربية جت عند مدينة بدر بتاعت الملاهي اللي في جسر السويس ولاقيت العربية عداد الحرارة بتاعتها نط للاحمر مره واحده نزلت ابص لقيت المروحه فصلت وطبعا حمدت ربنا انها عملتها قريب مني شويه لان طريق السخنه القطاميه طريق ما يعلم بيه الا ربنا ولا نور ولا جنس مخلوق هبقفلك لو حصلك حاجه المهم جه واحد صحبي بعد ساعتين من الوقوف في الشارع وعملي العربية ووصلنا الحمد لله ارض الوطن سالمين

الموقف التاني

واحد صحبي حبيبي عزمني علي خطوبته في اكتوبر المهم طبعا لازم اقف جنب صحبي وروحت ملازمه بس خليته في اليوم ده لعن اليوم اللي فكر انه يعزمني فيه كل شويه ارن عليه علشان يلف بالعربية اللي راكبها ويجي يزق العربية في اليوم ده البطارية كانت مجننه امي كل شوية تنام المهم وصلنا بعد تاخير اكتر من ساعه ونص بسببي وكان بيبصلي في اليوم ده بصة غل مشوفتهاش علي وشه في اليوم ده وتقريبا كدا كان وصل لمرحلة انه هيفسخ الخطوبة بسبب العربية بتاعتي اصلها مفرقة للجماعات وكنت حاكم الناس كلها انها تمشي علي سرعة 60 علشان مكنتش عارف الطريق وعربيتي زي ما انتم عارفيين مبتعديش سرعتها ال 60 لو عملت ايه

وكده كفايا عليكم النهارده وبكره نكمل قصة ال 128 والصعيد والطريق الزراعي للصعيد ده انتم هتشوفوا العجب

مع احمد ممدوح مش هتقدر تغمض عنيك