العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 16-09-2010, 03:10 AM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amego مشاهدة المشاركة

ساعدونى لوجه الله تحويشة عمرى راحت فى الفيتارا اللى اتسرقت فى نهار رمضان بدون أى ضمير أو مراعاه للشهر الكريم ....... ووالله مكافأة منى للى يدلنى عليها
هى لونها كحلى غامق والعتب فضى نمرتها (س ج ب \ 6415 ) واللى يشوفها أو عنده أى معلومات يتصل بيا على الرقم ده (0124590670)
وربنا يجزيكم كل خير وللعلم اتسرقت يوم 20 رمضان \ 30اغسطس 2010
<!-- / message -->
<!-- / message -->
<!-- controls -->
ربنا يعوض عليك يارب وان شاء الله تلاقيها
ياريت تقولنا دا حصل ازاى عشان نتعلم ومنقعش فى نفس الغلطة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل الشافعى مشاهدة المشاركة

واللة فكر حلوة انا عن نفسى هطبع المنشور وهدية لمجموعة من اصحابى فى جامعة المنيا وربنا يوفقنا جميعا
ربنا يكتر من امثالك يا استاذ عادل
قديم 16-09-2010, 11:43 PM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

للرفع

للرفع

للرفع
قديم 17-09-2010, 04:51 AM
abd000 abd000 غير متواجد حالياً

abd000 will become famous soon enough

لاحول الللة ان شاللة تلاقيها وربنا يعوض عليك بس قولنا دة حصل ازاى بس عشان نتعلم وباذن الللة تلاقيها
قديم 17-09-2010, 05:37 AM
abd000 abd000 غير متواجد حالياً

abd000 will become famous soon enough

انا عاوز بس فى الاول ارد على الاخ الكريم الى بقول انة حينسى حكاية الحملة دى وكدا وملهاش لازمة انا بقولو ان ابن عمى كان راكب فى دبي الفئة السابعة جاى هنا يقولى مش عارف اركب كورولا ازاى لانى معنيش فلوسها وتقولى فلوسهم كتير لا مش كتير التجار او الوكلاء هما اصحاب المشكلة وبيرفعوها عشان شايفين الناس عادى بتشترى بالرقام دى وعادى عاجبهم يعنى انما اظن لو الناس مشترتش بكل بساطة حيخسر فحيطر انو ينزل السعر خالص خالص وانا عن نفسي بلغت اى حد من زمايلي او اقاربي الى حيشترم قريب انو يقضيها كدة اى حاجة لغاية ما الاسعار تنزل جامد وعادى كلهم وافقم وقالولى احنا بنعمل كدة فعلا,,,,,,,,,,, لان كلهم مستغلين اوى الاسعار دى على العربيات دى واذا قابلت حد بشترى حتلاقية متردد ومش طايق نفسة وبيقوللك لا خلاص انا حستنى شوية لما ربنا يكرم بعربية كويسة بسعر معقول وشكرا يارجالة

التعديل الأخير تم بواسطة abd000 ; 17-09-2010 الساعة 05:46 AM
قديم 17-09-2010, 06:49 AM
maro2004 maro2004 غير متواجد حالياً

maro2004 has a spectacular aura aboutmaro2004 has a spectacular aura about

انا من الؤيدين لهذة الحملة لان اقل وكيل فى مصر يكسب مثلا فى سيارة ثمنها 100 الف بيكسب فيها 100% والجمارك بتكسب 40% كمان اخصمهم يبقى سعر السيارة اللى ب 100 الف يساوى 40 الف فقط وهذة كلام مدلول من جريدة اخبار اليوم ومصلحة الجمارك والسيارات اللى دخلت مصر
وانا معاكم وفين اتفاقية الجات هنا تتطبق بالعكس على السيارت
السيارت فى جميع انحاء العالم قل ثمنها بنسبة 10 الى 25 % وهنا فى مصر السيارات ترتفع لية مش عارف جشع تجار وجشع جمارك انا عن نفسى عاوز اشترى تويوتا ولكن بعد هذة العيوب اللى ظهرت عمرى ما افكر
واخاف على نفسى اركب هذة السيارة التى ثبت ان فيها عيوب خطيرة وشركة تويوتا سحبت اكثر من 8.5 مليون سيارة من امريكا والعالم بسبب نظام تعليق الفرامل ودواسة البنزين
انا معاك فى خلوها تصدى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
مروانكو الخبير المثمن والمصفى القضائى
للسيارات فى الشرق الاوسط
maro_maro2009@hotmail.com
maro_maro2009@yahoo.com