العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-04-2011, 05:25 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اى حلم فى 6 ثوانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ينهار ابيض يا لول يعني انا الخنقات اللي بتخانقها وانا نايم ديه مباخدش فيها 6 ثواني
ههههههه فكرتنى يااحمد ساعه حرق الاقسام انا كنت بره واتاخرت ومراتى كانت قلقانه عليا ومش عارفه تكلمنى طبعا وحضرت حرق قسم فى عين شمس الشرقيه عند الموقف المهم نمت زى القتيل وعالفجر كده مراتى صحتنى من النوم بتقولى انت حرقت وخربت فى قسم شرطه ؟

قديم 18-04-2011, 05:31 AM
الصورة الرمزية lol64

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

تمام يا علاء باشا... ايه المواضيع الروعه ديت...
بس بصراحه انا مستغرب ان الحلم بيدوم ثواني فقط... يا راجل ده انا احيانا مسافر وارجع واشوف ناس .؟ ده كله في ثواني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:fun_36_3 _3[1]:
انا برضه باستغرب والله فعلا باعيش قصه كبيره فى الحلم وبلاد تشيلنى وبلاد تحطنى وكل ده مابيعديش ال 6 ثوانى سبحان الله
نورتنى يادكتور نوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

حكيم روحانى حضرتك فينك ياباشا من زمان مش باين
هههههه كان نفسى اطلع دكتور بلا زراعه بلا هم
انا موجود وكنت باتابعكم كل يوم الااسبوع اللى فات بس كنت بادخل المنتدى على طراطيف صوابعى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو حسين مشاهدة المشاركة

شكرا على المعلومات القيمة
الله يخليك نورتنى ياابو حسين

قديم 18-04-2011, 05:39 AM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

يا مواضيعك يا لول

قديم 18-04-2011, 05:41 AM
الصورة الرمزية lol64

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

شكرا يا علاء باشا على المعلومات الحلوة دى ...........
: 14369D~149:
الله يخليك نورتنى ياباشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا علاء باشا موضوع رائع
انت اللى رائع شكرا ياحمد باشا

قديم 18-04-2011, 05:48 AM
الصورة الرمزية lol64

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SAMOOO مشاهدة المشاركة

على فكرة أنا بهزر مع حضرتك
و إن شاء الله بردو هتفوز
عارف والله انك بتهزر وبلاش حضرتك بقى وكده انت اخويا
يارب افوز يارب افوز يارب افوز هههههه بس فيه ناس اكفا منى بصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

مشكور على الموضوع دي اولا
اعتقد موضوع ال 6 ثواني دا موضوعي جدا
وذلك بسبب انتقالنا من حالة الى حالة اخري
اقصد ان الزمن نسبي مش متساوي في كل الاماكن
عشان كدا حتى لو فرضنا ان واحد مات سنة 2000 قبل الميلاد
زية زي اللي مات قبل يوم القيامة بيوم
كلة حايحس انة كان نايم يوما او بعض يوم
زي اهل الكهف مثلا
وزي سيدنا العزير لما ربنا اماتة 100 عام
برضة قال انة نام يوما او بعض يوم
وبارك الله فيك ياباشا
شكرا ياوليد ياشا نورت الموضوع بتعليقك المفيد ده معلومات دينيه جميله
نفسى اعرف اسم العزير عندهم بالعبرى ايه؟ لو تعرف قوللى

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة