العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 21-04-2009, 12:29 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار رينو لوجان

رغم تحفظى على رينو لكنها بصراحه اسعار تنافسيه جدا جدا و ممتازه

شكرا يابوب

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 21-04-2009, 12:42 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

شكرا يا اسلام علي الاسعار
و انا شايفها غاليه بالمقارنه بالياريس علي الاقل اللي في فئه سعريه اعلي منها بكتير
يعني لما اجيب اكصدام الياريس الامامي ب 700 و اجيب اللوجان ب1165 يبقي كده غاليه

حـازم خـضـر

قديم 21-04-2009, 12:44 PM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

اللى اعرفة ان الكليو ديه زى الانوس كده فالمفروض اسعار قطع غيارها تبقى قليلة خالص عن كده ولا ايه ؟؟
ptmnlo123per1127

قديم 21-04-2009, 03:30 PM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

و انا شايفها غاليه بالمقارنه بالياريس علي الاقل اللي في فئه سعريه اعلي منها بكتير

صح بس متنساش أن الياريس موجودة من 2006 فى السوق......يعنى أبتدت ترخص شوية ( ده المفروض يعنى )
ده غير أنها سعرها مغالى فيه شوية من وجهة نظرى........كذلك اللوجان.....على أعتبار أنها من غير جمارك كان المفروض سعرها يبقى أقل من كده...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MosTafaFox مشاهدة المشاركة

اللى اعرفة ان الكليو ديه زى الانوس كده فالمفروض اسعار قطع غيارها تبقى قليلة خالص عن كده ولا ايه ؟؟
ptmnlo123per1127
فى فرق بين أسعار الكورى و اليابانى و الأوروبى و الألمانى.......و مع ذلك فهى غالية برضة فى رأيي

قديم 21-04-2009, 03:51 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

تباس: <table width="100%" border="0" cellpadding="6" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td style="border: 1px inset ;" class="alt2"> المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr

</td> </tr> </tbody></table>
صح بس متنساش أن الياريس موجودة من 2006 فى السوق......يعنى أبتدت ترخص شوية ( ده المفروض يعنى )
ده غير أنها سعرها مغالى فيه شوية من وجهة نظرى........كذلك اللوجان.....على أعتبار أنها من غير جمارك كان المفروض سعرها يبقى أقل من كده...
الياريس موجوده من 2006 و اللوجان بره من 2002!!!!!!!!!!
الياريس مش مصنفه او مصممه كسياره عامليه زي اللوجان يعني المفروض اسعار اللوجان تبقي ارخص
و بعدين انا بتكلم عن اسعار التوكيل مش بره التوكيل يعني لو حجيب اسعار من بره حتبقي ارخص
من اسعار التوكيل باي حال من الاحوال و بالتالي ارخق بمراحل من اللوجان.
في الختام انا مش بهاجم او بقارن اللوجان بالياريس لان مافيش وجه للمقارنه بينهم
بس بسجل اعتراضي علي نقطه و اسعار كنت متوقع تكون اقل من كده

حـازم خـضـر

الكلمات الدليلية
اسعار قطع غيار, رينو, رينو لوجان, قطع غيار اللوجان