العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 13-06-2012, 08:01 PM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

تروح وتيجى بالسلامة إن شاء الله ، هتوحشنا يا مصطفى
وانتوا كمان والله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

توصل بالسلامه يا صاحبي وعامل ايه يا اتش
الله يسلمك يا ايمن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

الحمد لله يا اتش لسه مغيرتش زيت الفتيس واستهلاك البنزين ارحم شويه من الاول 35لتر كاملين 250كيلو منهم 130كيلو في الزحمه البشعه
انا غالبا مش عهرف اقابلك السبت علشان حمايا هيعمل عمليه يوم الجمعه وغالبا هنكون في المستشفي معاه لو عرفت افضي هكلمك
مبروك على الاداء وان شاء الله يقوم حماك بالسلامه

:joy 23:
قديم 13-06-2012, 08:38 PM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute

سؤال لولبى هى الحلازونه اللى فى الفتيس (( اللى بتدى الحركة لماكينه السرعه ))
بتتباع لوحدها وبتتباع فين ؟؟؟

:joy 23:
قديم 14-06-2012, 10:02 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
انذار رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa3tef مشاهدة المشاركة

سؤال لولبى هى الحلازونه اللى فى الفتيس (( اللى بتدى الحركة لماكينه السرعه ))
بتتباع لوحدها وبتتباع فين ؟؟؟
انزل عزبة شلبى
هتلاقى فتيسات خرده تشترى واحد وتاخد منه الحلزونة
او بجوار مترو حدايق القبة عند سوق الحدايق هتلاقى واحد بتاع فتيس
ممكن تلاقى عنده
قديم 14-06-2012, 12:05 PM
kemopepo kemopepo غير متواجد حالياً

kemopepo is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اول مشاركة معاكم اليوم بالرغم اني متابع معكم قراءة المواضيع بدون تسجيل والان سجلت ويشرفني وجودي معاكم لخبراتكم
انا جبت عربية فيات 132 موديل 78 ( 2000 سي سي ) بس فيها باروما وحالة الابواب بتاعتها برة وجوة مش حلوة والطالون والسقف بتاعها مش حلو فعايز افادة اظبطها واروشها بس اهم حاجة عايز اعمل سمكرة العربية لان البارومة فعلا مضايقاني اوي لو في مركز كويس بياخذ العربية بالمفتاح ويسلمهالي ويكون وفير في الفلوس يبقي ياريت تفدوني ولكم جزيل الشكر انا ساكن في اول مدينة السلام يعني قريب في الحرفيين لو في مركز هناك
قديم 14-06-2012, 01:51 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemopepo مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اول مشاركة معاكم اليوم بالرغم اني متابع معكم قراءة المواضيع بدون تسجيل والان سجلت ويشرفني وجودي معاكم لخبراتكم
انا جبت عربية فيات 132 موديل 78 ( 2000 سي سي ) بس فيها باروما وحالة الابواب بتاعتها برة وجوة مش حلوة والطالون والسقف بتاعها مش حلو فعايز افادة اظبطها واروشها بس اهم حاجة عايز اعمل سمكرة العربية لان البارومة فعلا مضايقاني اوي لو في مركز كويس بياخذ العربية بالمفتاح ويسلمهالي ويكون وفير في الفلوس يبقي ياريت تفدوني ولكم جزيل الشكر انا ساكن في اول مدينة السلام يعني قريب في الحرفيين لو في مركز هناك
بس حبيبي اللي انت بتتكلم فيه ده هيكلفك لازم تكون مستعد ماديا علشان تشد يعني مثلا
سمكره من غير متغير اي حاجه في الصاج 900ج
بويه لو ميتالك من بروه بس 1800ج بالميت
ده غير السروجي - العفشجي - الميكانيكي - الكهربائي
انا مش بعقدك بس علشان تركب صح لازم تشد صح
وعلشان تشد صح لازم هتصرف

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات

الكلمات الدليلية
132, fiat