العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 27-02-2010, 12:10 PM
medo el sayed medo el sayed غير متواجد حالياً

medo el sayed is on a distinguished road
هل ممكن الافادة عن تقسيط منصور شيفورلية

التقسيط المباشر مع منصور شيفورليه ايه نظامه بخصوص الانوس مع دفع 50% مقدم و تقسيط الباقى ايه نسب الفائدة على 5 سنوات و 3 سنوات و ايه الضمانات الى بتطلب
قديم 27-02-2010, 02:14 PM
الصورة الرمزية elkamony
elkamony elkamony غير متواجد حالياً
من انا؟: خبير بالتقسيط السيارت عن طريق البنوك
التخصص العملى: مدير مبيعات بشركة الكمونى للسيارات
هواياتي: سيارات

elkamony will become famous soon enough
افتراضي رد: هل ممكن الافادة عن تقسيط منصور شيفورلية

الضمانات سجل تجارى وبطاقة ضريبة
بدون مصاريف ادارية
وعلى فاكرة فايدة معقولة بالنسبة للموجود حاليا توكل على الله سعر
للعلم عرض منصور ممتد ل15 مارس منتصف مارس يعنى العرض سارى
ولك الشكر
قديم 27-02-2010, 04:30 PM
wael_mo97 wael_mo97 غير متواجد حالياً

wael_mo97 is on a distinguished road
افتراضي عاوز ميجان 2006

عاوز ميجان موديل جديد لايقل عن 2005 مستعمل بس بالتقسيط ادفع خمسين الف ويتبقى فلوس قليلة على تقسيط مريح جدا حد يساعدنى شرط تكون بانوراما
قديم 27-02-2010, 05:53 PM
boss_88 boss_88 غير متواجد حالياً

boss_88 is on a distinguished road
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boss_88 مشاهدة المشاركة

المستعمل لية شروط مبداية بس ال لازم حضرتك تعرفة ان اهم شى انى اعرف ظروف كل مشترى كويس علشان اقدر احدد يمشى على اى نظام وان كان لدية شرط ممكن ان نتفاوض علية وفى شروط اساسية لان دة مش تقسيط بنكى دة تقسيط مباشر يعنى مختلف عن وضع البنك انى اقول دة شرط ولا مش هيقدر مش هنفزلة لة كمان دة بيسهل للناس ال معاها كارت عضوية مصر موتورز انها تستفيد من مزايا غير النظام العادى
واهم من اى شى حضرتك لازم تعرف ان فى التقسيط بيكون لازم اعرف ظروف المشترى علشان اقولة على افضل الحلول ال تنسبة
ودة ال بقصدى من خدمتى مع اعضاء مصر موتورز
وصدقنى لو حضرتك قولت رقم تليفونك انا بكلم اى حد حطط رقم تلفونة وكثير من الاعضاء الجادة فى الشراء بتتصل بى حتى الناس ال بتسال وبس
اتمنى ان حضرتك تكون عرفت الامور وانتظر طريقة الاتصال بحضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
اشكر لسيادتك الاهتمام وسرعة الرد وبإيجاز سأذكر امكاناتى المتاحة وضماناتى فارجوا افادتى هل يمكننى اقتناء سيارة تقسيط ؟ وأى نظام تقسيط يتناسب مع ظروفى؟
علما بانى خارج القاهرة فهل هذا السبب يعوقنى؟

المبلغ الذى املكة هو 10000 وامكانية القسط كحد اقصى 1250
بخصوص الضمانات فعندى بعض الخيارات اولا املك سجل تجارى حديث مر علية اكثر من سنة هذا بلنسبة لى شخصيا اما الخيار الاخر زوجتى تعمل موظفة وراتبها 500 ج شهريا وذلك بخصوص مفردات مرتب او تحويلة اما الخيار الثالث عن طريق اخ لى يملك سجل تجارى حديث ايضا مر علية اكثر من سنة وميزانيته الضريبية الاخيرة توضح حجم تعاملاته المالية فى الشهور الاخيرة على ان تكون السيارة باسمة

السيارة المطلوبة لانوس (2) موديل 2005 او 2004 او 2003 او 2002 المهم ان تكون حالتها ممتازة ولاتحتاج مصاريف وافضلها F/O

ولسيادتكم فائق الشكر
مع تحياتى

باسم الدسوقى
الغربية
0112037699

تحياتى ليك أ فى انتظار ردة حضرتك أ سيف الدين
قديم 27-02-2010, 07:13 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز ميجان 2006

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_mo97 مشاهدة المشاركة

عاوز ميجان موديل جديد لايقل عن 2005 مستعمل بس بالتقسيط ادفع خمسين الف ويتبقى فلوس قليلة على تقسيط مريح جدا حد يساعدنى شرط تكون بانوراما
ممكن اعرف حضرتك من القاهرة ولا لا
كمان ضمنات حضرتك اية ويعنى اية قسط بسي
وطريقة الاتصال بحضرتك
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة