العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 29-02-2012, 12:01 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: philips xenon تجربة زينون فيلبس

مفيش كلام ده اسلم الحلول فك الفانوس القديم ركب فانوس بكل حاجته الاوريجنال ولو بالسعر ده يبقى اوفر كمان انا لو منك توكل على الله ونفذ بس لما تروح ابقى اسأل لاخوك على طقم فوانيس انا كمان وابيع اللى عندى لسه جداد

ان شاء الله يا ابو نورا بس الامور تهدأ وانا اول لما اروح بورسعيد اسألك على الموضوع دة بس اللى فهمتة ان العربية BMW موديل 2007 صح كدة.
مع خالص تحياتى

لا الله الا الله محمد رسول الله

Walid ELmorsi
قديم 29-02-2012, 01:58 PM
elnopy2005 elnopy2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عمر الصياد
التخصص العملى: مهندس كومبيوتر
هواياتي: صيد الاسماك

elnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to all

شكراا على المعلومات المفيدة للاعضاء وجزاك الله خيرا

قديم 29-02-2012, 08:15 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelmorsi مشاهدة المشاركة

مفيش كلام ده اسلم الحلول فك الفانوس القديم ركب فانوس بكل حاجته الاوريجنال ولو بالسعر ده يبقى اوفر كمان انا لو منك توكل على الله ونفذ بس لما تروح ابقى اسأل لاخوك على طقم فوانيس انا كمان وابيع اللى عندى لسه جداد

ان شاء الله يا ابو نورا بس الامور تهدأ وانا اول لما اروح بورسعيد اسألك على الموضوع دة بس اللى فهمتة ان العربية BMW موديل 2007 صح كدة.
مع خالص تحياتى
\
انا عربيتى موديل 2006 بس عموما من 2005 الى 2008 كله واحد وبعد كده فيه اختلافات شويه او فيس ليفت بيتقال عليه LCI
فهو كموديل e90 وفيه e90LCI اللى هى موديلات من 2008 - 2012
انا كمان ان شاء الله احتمال اروح بورسعيد الاسبوع الجاى شوف لو كده ممكن نتقابل هناك كمان او نروح مع بعض وشاكر جداً اهتمامك يا باشا

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 29-02-2012, 10:46 PM
الصورة الرمزية ls1090
ls1090 ls1090 غير متواجد حالياً

ls1090 has a spectacular aura aboutls1090 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تسلم يا باشا ان شاء الله انزل اسأل عليهم وانا قريت ان تركيبهم سهل inline فممكن اى كهربائى يركبهم بس مش عارف قبل الكنترولر ولا بعده ؟

بيركبو بين ضفيرة الزينون الى متركبه فى اللمبة والمديول
والفديو موضح التركيب مش لازم كهربائى ممكن حضرتك تركبهم هتخلع الفيشة الى راكبه فى المديول تركبه فى المكثفات وتاخذ فيشة المكثفات تركبها فى المديول
قديم 29-02-2012, 11:51 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

تسلم يا باشا ان شاء الله انزل اسأل عليهم وانا قريت ان تركيبهم سهل inline فممكن اى كهربائى يركبهم بس مش عارف قبل الكنترولر ولا بعده ؟

تسلملى يا تامر باشا ده عشمى والله واللى فى احمد سعيد ده قريب منى اكتر كمان بس فين فى احمد سعيد لو تفتكر ؟؟ وشاكر ليكم جميعا الاضافات القيمة

\
انا عربيتى موديل 2006 بس عموما من 2005 الى 2008 كله واحد وبعد كده فيه اختلافات شويه او فيس ليفت بيتقال عليه LCI
فهو كموديل e90 وفيه e90LCI اللى هى موديلات من 2008 - 2012
انا كمان ان شاء الله احتمال اروح بورسعيد الاسبوع الجاى شوف لو كده ممكن نتقابل هناك كمان او نروح مع بعض وشاكر جداً اهتمامك يا باشا
توكلنا على الله نتفق على ذلك ان شاء الله
واتشرف بهذا اللقاء

لا الله الا الله محمد رسول الله

Walid ELmorsi

الكلمات الدليلية
bmw, زينون, philips xenon, xenon, فيلبس